Sayfalar

13 Nisan 2009 Pazartesi

İnanmazsınız resmen yorgunluktan yazamadım dün akşam. Haftasonumu gene çalmışlar, onun peşinde koşuyordum:)))
cuma günü Burak geldi Ankara'dan. Yok canım tabi ki beni ziyarete değil. İspanya'dan bir arkadaşı ve ailesi gelmiş de onları gezdirmeye. Ben de cuma akşamı dans dersi sonrası düştüm peşlerine. Cuma onları yemek bitiminde nevizadede yakaladım. Ordan türk usulü tatlı yemeye saray muhallebicisine:) Benim rejim gene gümlemiş durumda.
Eve gelmemiz 2'yi buldu tabi. cts sabah 10 gibi kahvaltımızın ardından onlarla buluşmaya Sultanahmet'e gittik. Önce Kapalı Çarşı sonra Galata Kulesi'ni gezdik. Ben de turist gezdiriyorum ayağına onlarla öğreniyorum etrafı:) Dedim ben sizden daha turistim.
Cts akşam 7 gibi turistlerden ayrılıp yıllardır görmediğim lise döneminden insanlarla buluşmak üzere bu kez asmalı mescid'e uzadım. 12 kişi bütün gece güldük ve içtik. Gece bittiğinde sarhoş olmuştum. Eve? yine 2 felandı geldiğimizde.
O kadar alkol üzerine ben klasik uyuyamadım. Bu kez 8:30 da ayaklanıp düştük yola. Ben akşamdan kaldığım için direksiyonu Burak'a verdim. Pazar günü de ortaköy, bebek sonra da Cadde yaptık. 6'da turistleri, 7 de Burak'ı uğurlayıp eve geldim. Oturduğum yerden kalkamadığım için 10 gibi anca yatağa doğru seyirtip sızdım...
hala uykum var ve yorgunum:P

1 yorum:

papilo dedi ki...

ben bir kucuk cezveyim
kose bucka gezmeyim...

sen seneye IStnabul'u bitirir, artik acilirsin soyle batiya!
bu hizla IStnabul da kesmez seni sekerim...

Part time mi calissan acep?