Sayfalar

27 Nisan 2009 Pazartesi

Şurdan burdan

Haftasonu yine jet gibi geçti. Özge pisim burdaydı. Cuma, cts, pazar dolanıp durduk. Bilimum yere gidip tıkındık tıkındık ve tıkındık. Ha bir de kalamış-suadiye arasını 1:50 saatte sahilden gidip caddeden dönecek şekilde yürüdük. Eve yaklaştığımızda bacaklarım isyan etmişti.
Cts akşam 360 ve ardından Lebiderya yaptık. 360'da tam kısmetim açıklacaktı ki kızlar yüzünden gene açılamadı. Önce oldukça yakışıklı 2 adamın (muhtemelen gavurdular) yanına oturttular bizi ama çok kuytu olduğu için ağzımın suyu aka aka değiştirdik yerimizi. aaah ah:pPP orda kısmetim daha açıktı aslında ama 6. kattan intihar sebebi de olabilirdi tabi.
Pazar günü tıkınma turları devam etti. Hisarda kahvaltı yapmamış gibi istinyede bir fasıl daha tıkındık vs. Haftasonunun bilançosu pek ağır:(
Neyse sonra bugüne bilimum gerzeklikle başladım. Önce ofisin anahtarını evde unutmuşum. Herkesin geç kalacağı ve telefonunu duymayacağı tuttuğundan sabah sabah tıpş tıpış eve dönüp anahtarı alıp işe döndüm. İçeri bir girdim Nalan gelmiş!!! neyse çok olmadı dedi de zaten tepede olan salaklık sınırım çok zorlamadım.
Az önce de çamaşır makinasının hortumunun yerinden çıkıp suyu banyoya boşalttığını gördüm! deliğin de tıkanacağı tutmuş, banyo gölet formatında:( neyse sıvadık paçaları mecburen... offff!!!

0 yorum: