Sayfalar

5 Nisan 2009 Pazar

Yorgunluk vs

Yoğun geçen 2 hafta ve dinlenilemeyen haftasonunun ardından bu haftasonu pelte modundayım. Aslında cumaya kadar kendimi iyi hissediyordum ama cuma çöktüm. Cuma akşamı dans dersine gitmem gerekiyordu. Pazar çalışacağım için dersten sonra ablamlara gitmeye karar verdim ben de.
Yerimden kalkmakta zorlandığım için evden geç (7:50 felandı) çıkabildim. Üzerine 2 tur atıp park yeri de bulamayınca başlarım damsına da dersine de diyip direk ablamlara gitmeye karar verdim. Ancak yolda 1-2 yere uğrayıp trafiğe de denk gelince varmam 10:30 oldu. 2.5 saat araba kullanmanın siniriyle bomba gibi dolandım bir müddet.
Cts öğlene hatta 3'e kadar ablamlarda tembellik yaptıktan sonra 5'te bir gece önce gidemediğim dans dersin ardından Taksim muhabbeti yapma planları ile eve doğru yola çıktım. Gene rötarlı olarak derse vardım.
Bu arada cts güya istanbuldaki arkadaşlarımla doğumgünü kutluycaktım. 2 haftadır bangır bangır anons etmemize ve milleti dürtmemize rağmen kimseden ses çıkmadı. allahtan Burkay kendi arkadaşlarını da devreye sokmuştu da olay iptal olmadı. Sonra o da yetmezmiş gibi geleceğini söyleyenler de son dakikaya kadar iptal ettiler. benim de moral dibe vurunca Burkay'ı o kadar uğraştırmamış olsam gitmemeyi bile düşündüm. Sonuçta olay benim doğumgünüm gibi başlayıp sonunda benim Burkay'ın arkadaşlarına yamanyam şeklinde gerçekleşti. Olayın bu şekilde gelişmesine çok canım sıkılmış olmakla birlikte kimden ne beklemem ya da beklememem gerektiği konusunda bana bu yaşımda bile bir ders ya da hatırlatma daha oldu. Bazen fazla saf davranıp yelkenleri indiriveriyorum ya, çok kızıyorum kendime... Neyse...
Burkay, arkadaşları, Özlem ve ben önce Groove'da yemek yedik sonra orası bar formatına döndü. Özlem hasta olduğu için erken ayrıldı, ben de 2'ye kadar diğerleri ile takıldım.
Bütün o yorgunluğun sonucu bugün resmen öğlene kadar yataktan çıkamadım. Sonra da debelenerek kalkıp işe geldim.
Şimdi gün uzun... Tabi ben böyle ara verip verip yazmaya devam edersem daha da uzayacak gibi görünüyor:)

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

Eger bloga yazmaya devam edersen bu pazar senin icin daha da uzayacak on kesin...

uzaklardan bir kil

Selena dedi ki...

ben de onu diyorum... ben yazmaya devam edersem gün bitmez diyorum...
gel yardım et:)