Sayfalar

9 Temmuz 2010 Cuma

Ateş alıp gittiler

Dün akşam ofisde baskına uğradık. Çalıştığımız vakıflardan birinin acil bir işi olmuş, onu konuştuk vs. Bu arada dilekler istanbul üzerinden bodrum'a geçecekler, bir gece bende konaklayacaklar. Netekim içime ev kızını kaçıran da dileklerin bu ziyareti. Ancak bırak havaalanından karşılamayı toplantı uzadıkça ben "lan kız kapıda kalacak" stresine girdim. Allahtan şaşkınım yolu şaşırmış da gelmesi zaman aldı. Eve gidip yemek vs işlerini hallettik. ben gururla çıkardım barbunya ve fırında tavuğumu. böbürlenmem dileğin "bunun soğanını çiğden koymuşsun" lafıyla sona erdi. hakikaten de dalgaya gelip hepsini aynı anda atmıştım tencereye. daha ilk lokmadan yaptığı bu teşhis kopmama sebep oldu. dedim acemi aşçıdan ne beklenir. salla gitsin:P
Grubun diğer yarısı geceyarısını geçe anca geldi. yağmuru bahane edip onları da karşılattırmadılar bana. böyle evde krallar gibi ev sahipliği yaptım ben de. utanmasam onlar bana hizmet edecek.
zaten gelmeleri ile gitmeleri bir oldu. sabah 7 itibariyle evden çıktılar. ben de güya ofise gelip şu dün patlayan işi yapıcam ama baktım uyku bastırıyor, 1 saat daha uyuyayım dedim. sonra 9da ofise bir geldim, dünkü amca çoktan gelmiş. amanın diyerek oturduk başına. saat 2 ye kadar kalkmadan hazırladık istediklerini. valla yaptığımız tablo bana bitirme projemizi anımsattı. resmen rakamları istediğimiz oranlarda atarak bir tablo yaptık. gerçeklik payı sıfır. içime hiç sinmedi. zaten "valla bu tabloyu sadece sizin istediğiniz formata getiriyorum, raporla ilişkilendiremeyiz" dedim. umarım o formatta kalır. biraz huzursuzum ya neyse..
yarın 2. rpg var. conan bilmemne oynayacakmışız. conan yaa! hem de bu yağmurda. neyse gidelim oynayalım bakalım napalım:)

0 yorum: