Sayfalar

8 Temmuz 2010 Perşembe

İçime ev kızı kaçtı

İçime ev kızı kaçtı bu hafta. haftabaşından beri mutfakta geçirdiğim zaman artmış durumda. Pazartesi yemek yaptım. Salı evi topladım. Dün hayatımın ilk barbunyası (yani sanırım ilk ama olmayadabilir - balık hafızalıyım malum) ve fırında tavuk. gene etrafı toplamaca. Yok başıma bişey düşmedi. Akşama dilek'ler geliyor, hem ev adama benzesin hem de yiyecek bişeyler olsun diye:)
Aslında yemek yapmak eğlenceli olabiliyormuş, yani bir amacın olunca. Dün de öyle bunalmadan, sıkılmadan yaptım işte yemekleri. Ortalık toplamaktan biraz gocunuyorum ama onu da hallettim bir nevi...
Balerina ciftir benim adııım:)))

3 yorum:

Chat Noir dedi ki...

ehehehe bilgecim cübbemi ve haçımı getir. kutsal suyu kaynat. ufak bi işimiz var:)

Bilge dedi ki...

Ayy bu ise bulasamam Camay Hanim surekli ev kizi hali cekilmez Selen'in. Arsiv duzelmistik kendisiyle oradan biliyorum :)))

papilo dedi ki...

Ben sendeki domestik yone guveniyorum Selencigim, sen bakma bunlara... Kac kisi hazineye havuclu cevizli tatli yapip getirdi hi, sorarim size... hatta olmadi oglen eve geri gidip ilgili rotuslari yapip azimle geri bile getirdi...