Sayfalar

16 Temmuz 2010 Cuma

Oyh!!!

allam saatler azaldıkça heyecan/stres yaptım.
Dün akşam eve gidince kolları sıvayıp bavul toplama operasyonuna giriştim. Hedef az kıyafet götürüp ordan almak. Sonuç? planlandığı kadar az eşya götürememek. Gene nasıl olduğunu anlamadığım şekilde doldu o bavul. Aslında normal bana göre gayet az eşya götürüyorum. normalde 1 haftalık tatil için 2-3 katını koyarım. şimdi işin özünde 2 bermuda, 10 bluz, 1 de yedek ayakkabı koydum. 2 hafta için çok diil di mi? 10 bluz olayında abarmış olabilirim ama hava çok sıcak ve nemli, hergün 1 tane anca giyilir... orda yıkanabilir gerçi ama uğraşmaya değer mi?... ben akşam şu bavulu bi tartayım bakayım:) olmadı 1-2 bluz daha çıkarırım bavuldan. gerçi 2 bluz ne kadar ağır olabilir ki:)
dönerken kesin bu lafıma küfredicem:)
asıl dönüş endişelendiriyor beni. kafamdaki herşey + siparişler... ayağımda kışlık postallarla dönmem pek de uzak bir ihtimal gibi görünmüyor:)

4 yorum:

Bilge dedi ki...

Cok cok on bluz cok ne yaptin. 5 tane al. Cok yeni olmasinlar. kaldigin evlerde kurutulu camasir makineleri var 2 saate yikarsin. Donerken de eski olanlari icinin acimayacaklarini atarsin :))))Zaten bi de findik fistiklari cikaracaksin bosalir o valiz ;))

MsPiggy dedi ki...

valla bluzlerimin hepsi yeni, hiçbirini atmaya kıyamam. kurutma makinası kabusu yüzünden (leşim çoktur da) yıkamak istemedim zaten. ama gene de 1-2 çıkarayım bari:)))

Bezen Hindistan dedi ki...

10 bluz nedir cocuum, al 3 dene yeter. evlerde kalacaksin bilgenin dedigi gibi. kurutucu istemiyorsan asariz disari bu sicakta yarim saate eskisinden kuru olur valla:)

papilo dedi ki...

Turkiyeden lokum, sucuk, tulum peyniri, mercimek felan nerede guzelim... olmadi... sen hala bluz derdindesin :))))
kolaylikla ulas gidecegin yerlere insallah. cepteki mesajini aldim, onemli degil...ben bir yolunu bulurum nasilsa...
cok operim