Sayfalar

30 Eylül 2010 Perşembe

Hayretler içerisindeyim

Şu son 24 saat içinde kendim dahil dünya ve insanlar hakkında öğrendiklerim beni hayretler içinde bıraktı resmen. bööle ağzı açık kalmış durumdayım. hem kendi salaklığıma, hem dünyanın üçkağıdına.. hayretlerle karışık bakıyorum.
Öncelikle 1 yıldır sana platonik aşığım ben diyen ex-sevgilim gerizekalısının bu lafı ettikten 10 gün sonra başka bir kıza yazmaya başladığını öğrendim. güya bana durumu gittiği cehennemin dibinden dönünce anlatacakmış. bu bilgiyi de içimdeki garip his neticesinde (bizim orda hunch da diyorlar) yaptığım ajanlıkla elde ettim, yaptığım şey gurur duyulacak bişey olmamakla birlikte sonucunda elde edilen bilgiler neticesinde pek bir gurur duydum kendimle. sonra aynı gerizekalının aslında anlattığı kişi olmadığını, hayatıyla ilgili okuduğu okul, çalıştığı iş gibi bazı detaylarda süslemeler yaptığını öğrendim. gözümdeki imajı zaten yerle bir olmuştu da bu bilgiler bana fazla geldi ve kendi imajım da yerle bir olmaya başlamıştı ki en azından bu gerçeği gün yüzüne çıkardığım için kendime olan saygımı da kurtarmış oldum.
ben mi çok safıım, millet mi fazla kuurt, anlayamadım gitti. bu nasıl bir dünyadır, bu nasıl bir insan müsveddesidir...

3 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

ortalık çok zavallı insanlarla dolu, hepsini eğitemezsin canım benim!;) anladın sen onu:)

Chat Noir dedi ki...

bilmediğimiz bir zamanda,farkına varmadığımız radyoaktif ışımadan daha tehlikeli bir ahlaksızlık salgınına maruz kaldık sanki. çok az insan etkilenmedi bir şekilde bundan. çoğunluk ise bu virüsü kaptı ve dönüşümleri tamamlandı. bu kadar çok dekadanın ortalığı sarmasına ben başka türlü bir açıklama getiremiyorum.

Adsız dedi ki...

haddin olmayan kadına tutulmayacaksın arkadaş! rüyanda görmekle idare edeceksin.yok illa ulaşacagım dersen böyle yalan dolana başlarsın. sonra söyledigine en cok kendin inanır fena şişersin....fazla şiştin mi de patlatırlar adamın balonunu orta yerden. yerinde olmak istemezdim acıkcası. taziyelerimle:))
mert