Sayfalar

21 Eylül 2010 Salı

Hotel California gerçeği

Yaş gelmiş 36,5'a. hotel california şarkısını ise kendimi bildim bileli bilirim. ama şarkının aslında korku filmi gibi olduğunu bu bayramda öğrendim! meğer ben bunca sene bu şarkıyı boşuna romantik sanırmışım. hatta benim gibi yüzlerce salak boşuna sevgilisine armağan edermiş (hayır ben asla etmedim, etmem de, ama millet ediyor, onlar daha salak). Çamay olmasa muhtemelen bir asır daha uyurdum ben, sözlerini bilmeden, dinlemeye zahmet etmeden geçerdi zaman. gerçi içimi bayan bir şarkı olduğu için dinlemeyi de keseli çok olmuştu ama valla demin sözlerine baktım da, tüylerim ürperdi!!!
hahah ben bir de "its raining man" şarkısının da "its raining bad" olduğunu sanırdım! o da birkaç sene öncesine kadar yani çok uzak diil.
allahım öleyim ben:P

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ay gerçekten de ürkütücüymüş sözleri, şimdi ben de baktım da... Nasıl da uydurarak söylemişim sözlerini vakti zamanında..
Mut