Sayfalar

20 Eylül 2010 Pazartesi

Sıkıcı benlik

Allah allah neden artık yazamıyorum diye şöyle bir düşündün de, yazacak bişey olmadığını farkettim. Demek ki neymiş, son 1 haftada hayatım sıkıcı bir formata geçiş yapmış. İnanmıycaksınız ama geçen hafta hergün evdeydim. Buna haftasonu da dahil. Hatta cts gündüz mesai, gece ev modundaydım. Cuma akşamı da gece işten geç çıktım, yani yine evdeydim. sanırım duvarlarımla samimi bir moda geçmiş bulunuyorum. Pazar günü öğlen çıktım evden anca. hatta 2 gibi falan. ablamlara gittim. güya onlarla bişey yapıcaz. hani hava güzel, deniz kenarına inelim, çay içelim derken saat 8 olmuş biz hala alışveriş merkezlerinde salak salak eksik tamamlıyoruz. sonuç? çayı gene evde içtik. Bu hafta da kaçamazsam sıyırmam içten bile değil!
akşam sinemaya mı gitsem...

2 yorum:

理想 dedi ki...

şu haftasonu okula gidip çocuklara ders çalıştırdığın aktivite ne zaman başlayacak? bu sene de devam edecek misin?

MsPiggy dedi ki...

TEGV diyorsun.
gecen hafta aradım, destek dersleri kaldırmışlar. ancak diger aktivitelere dahil olabilirim. ama onun icin de ekstra egitim almam gerek. gelecek ay da bir suru haftasonu olmayacagim. bakalım. ama gitmek istiyorum:)