Sayfalar

1 Eylül 2010 Çarşamba

Türkler uçuyor...

Garip bir ruh hali ve boşluktayım bu aralar. hayatı görev gibi yaşamaya başladım, eğlenceli kısmını göremez oldum. o yüzden yazmam azaldı. O yüzden saçım değişti. malum kadınlar ya evlenince ya depresyona girince böyle köklü değişiklik yaparmış. ben evlenmediğime göre:)
Bu rölantide imdadıma FIBA 2010 yetişti. Yetişti dediğime bakmayın o kadar bilet aldım, birine bile gitmedim. Sadece birkaç maçı tv den izledim. dün akşam da yine oturdum karşısına, izlemekle izlememek arasında gidip gelirken sonunda kaptırdım kendimi, çığlık çığlığa izledim. birara kalpten gidicem sandım:)
güzel oynadılar, süper savunma yaptılar, ersan coştu, kerem ve ender süperdi... darısı elemelere, finallere:)

3 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

ortam şahane gerçekten, azcık gurur duyalım ülkemizle:)
ayrıca, sen ankara maçlarına bilet mi almıştın yoksa??

MsPiggy dedi ki...

ankarada ne işim var yaaa!:)))

istanbula gelince izleyeceğim ben onları:)

sen de durup durup bloguma haftada bir mi bakıyorsun nedir???

Selim Karakaya dedi ki...

E hadi bakalim, biz buradan bir gazla gonderiyoruz takimi hadi bakalim...
Yogunluk fena, bakabildigime sukur...