Sayfalar

10 Aralık 2006 Pazar

Overall afterall

Ne zamandir kurtlarimizi dokememistik. Dun aksam Overall'a gidip soyle bir eglenelim dedik. Gerci ben saat ilerledikce yan cizmeye meyillenmistim ama 10 olup Burak aradiginda once North'a gidecegimizi ogrenip yumusadim. En kotu ordan tuyerim diyerek Burak ve Halide ile bulusmaya North'a yollandim. North ayni North, ne zamandir gitmiyorum gene de degismemis. Karisik, her telden calan muzikler esliginde geceyarisini bulduk. o sirada Halide'nin arkadasi Gurol da geldi. Ben de biraz havaya girmistim ki hep beraber Overall'a yollandik. yollandik dedigim ikisinin arasi 3-5 apartman zaten. Kapida once bizi dolu diye bekletme moduna girdiler. Ben de en hoslanmadigim sey oldugu icin '5 dakikadan fazla beklemem' derken iceri aldilar. Hakikaten kalabalik. Girisimizle birlikte Burak bara yonelirken Gurol da gayet iyi bir lokasyon tuttu. yarim saat kadar salindiktan sonra canli grup cikti. Aaa ben bu grubu biliyorum, bunlar daha once Amarillo'da caliyordu. Solistleri de son derece basarili bir kiz. Neyse canli grup nerdeyse 3:30'a kadar sahnede kaldi. Biz de costukca costuk. Muzik ve parcalar gercekten cok iyiydi. Bizim genclik ve gunumuzden rock agirlikli. grup ara verdiginde DJ de havayi bozmadi. hatta en son Duman'dan `seni kendime sakladim` calarken grup yerini alinca DJ muzigi kesti ama herkes koro halinde sarkiya devam etti. Biz zaten hop hop yerimizde duramiyoruz. bayagi bir dans edip desarj olduk diyebilirim. Bu arada nihayet grubun adini da ogrendim. Bonus track imis. neyse canli muzik bitince ust kata ciktik. orasi biraz daha cistak biryer. ilk girdigimizde sexy back caliyordu, amanin oldum, ama sonraki sarkilar cok uymayinca 10 dakka durup geri indik alt kata. Alt kat da artik bosalmis sayilirdi. biraz salinip yasli insanlar olarak evimize donduk.

0 yorum: