Sayfalar

17 Aralık 2006 Pazar

Prison Break

Bugun guya kalkip bilimum is halledecektim. Ancak kalktigimda saat 11:30 felan olmustu. Kahvalti hazirla' ye derken yarim olmus. Sonra 1-2 dizi derken 2 oldu. Simdi cikip islerimi halletsem diye dusunurken dedim ki kendi kendime 'ne zamandir su prison break'i seyredemiyorum, 1 bolum izliyim'. Iste oturdum 2de, guya bir bolum izleyip kalkicam, 3 mu izledim 4 mu bilemiyorum, acaip sardi. Cocuga zaten hasta oldum. Ventworth Miller imis kendisi. Allah askinda Ventworth nasil bir isimdir yaa, hangi mantiktaki ebeveyn cocuguna boyle bir isim verir gercekten merak ediyorum. Bu bana seyi hatirlatti. Bizim okulda cok yakisikli bir cocuk vardi. Adinin 'Besir' oldugunu ogrenince iptal olmustum. Neyse ne diyordum, cocuk cok hos bir tip. Aslinda daha once 'human stain' de oynamis ama ben o filmden nefret ettigim icin hafizaya kaydetmemisim:) Simdi burda izledikce daha bir eridim ne yalan diyim. Colin abimden sonra favori listemdeki yerini aldi:) hatta boyle giderse esitler bile:DDD

0 yorum: