Sayfalar

10 Aralık 2006 Pazar

Spor ve asure

Dun yillar suren bir aradan sonra tekrar spora yazildim. visnelik'e. Daha giristen kayit yapan cocuga 'ben kaydoluyorum ama muhtemelen gelmem' deyince 'en sevdigimiz musteri profili' diyerek beni kopardi. gelmeme sebebine de 'tembellik' deyince cocukcagiz verecek bir cevap bulamadi. neyse ben girip iceri ilk heves sakin sakin yurumeye basladim. once kola baglanmasi gereken bisey varmis, onu baglamadigim icin alet asiri elektrik yuklenip beni guzel bir carpti. sonra ogrenip devam ettim. hanuz 20 dakika felan yurumustum ki adinin sonradan Devrani oldugunu ogrendigim hoca yanima gelip bana ufak capli bir program yapti. Ben once nazlandim ama sonra iyi dedim. kosu bandi ve bisiklet sonrasinda bana orami burami calistirmak icin alet ve hareket yazmak uzere bir koseye oturttu. Onun her soyledigi alete ben 'iyy o salak seyi yapmam, ayy o aptal aleti hic sevmiyorum' gibi yorumlarda bulununca biraz gozleri yasarip isyan etti. Neyse ben de cocukcagizi uzmemek adina bir tur tum hareketlerin uzerinden gecelim dedim. Dedim de sonumun boyle olacagini bilsem der miydim. Sabah uyandigimdan beri oflayip puflamaktayim. Once karin ve bel kaslarim olmak uzere hemen heryerim agriyo. Yaptigim da hareket olsa. Resmen nasil hamlamissam! Oturdugum yerden bile zor kalkiyorum. Burak bugun de gitme laflari ediyor ama bakalim, ben yarin gitmeyi dusunuyorum. hahahah eger gitmezsem hoca telefon edip taciz edecekmis beni oyle dedi. gorelim bakalim.

Bugun bir de bizim lisenin asure gunu vardi. Gecen hafta bir guruh amanda gidelim vs diye gaze gelmisti. Hatta ben mumkun oldugunca yaymaya calistim. ama bugun olup da yumurta kapiya dayaninca basta Burak ve Gulden olmak uzere teker teker sattilar. Ben de zaten heryerim agriyo diye satmaya meyillenmistim ki Ilkay acip gitme konusunda itici guc oldu. Ozlem ve Saltuk zaten gitmislerdi. Ben de iyi deyip dustum yola.

Iyiki de gitmisim. Cok fazla kisi goremedik aslinda ama okulu tekrar gormek hos oldu. Gerci iceri siniflara girmedik, spor salonunda takildik ama gene de eglenceliydi. Sonra anonim reloaded olarak sahne aldi. Dun aksam yeterince tepinmemis gibi biraz da onlarin esliginde sallandik. saat 4 falandi ordan da ayrildik.

Simdi mi? pestil vaziyetinde evde oturuyorum. Bir yandan da Burak arayip da 'hadi spora' diyecek diye odum kopuyor:DDD

2 yorum:

Adil Hindistan dedi ki...

Selen'im, o agrilar hepi topu 2 gun suruyor. Ondan sonra ne kadar yuklenirsen yuklen agri filan olmuyor :)

King's Court diye bir gym'e gidiyordum(!) 4 yildir. Her ay tikir tikir 45$ yatiriyorum ama Agustos'tan beri gittigim yok. Zaten artik sirketteki gym'e gidiyorum diye iptal ettirdim. Saglik sigortasi, 6 ayda 50 kere gidersen 200$ para oduyor ben 47 kere gidebilmisim ilk 6 ayda. Bozuldum valla. Agustos sonuna kadar da 67 yapmis birakmisim.

Minimum yilda 100u hedefliyor Amerika'lilar biliyorum bu sene ben de 100 demek istiyorum ama seninki gibi benimki de Turk azmi iste, kac gun tembellik etmeden giderim gorecegiz

Selena dedi ki...

Valla Adil'cim iyi demissin de tembelim ben tembel... gerci bizim sirketler de 200$ verse gider miydim diye dusunuyorum da... bilmem, belli mi olur:D