Sayfalar

22 Aralık 2006 Cuma

The prestige

Dün akşam Prestij'e gittim. Daha önce de dediğim gibi biraz çekinerek gittim filme ama beklediğimden iyi çıktı. Gerçi pat diye imdb'nin ilk 250 sine almışlar, dolayısıyla beklentiler hemen yükseliyor ama gerçekten fena diil. Konusu: iki sihirbaz arkadaş var. Bunlar önce beraber çalışıyorlar fakat bir olay bunların yollarını ayırıyor. Sonra birbirlerine karşı durmaya başlıyorlar. İkisi de gösterilerine ayrı ayrı devam ediyor, bir yandan diğerini de takip edip baltalamaya çalışıyorlar ve birbirlerinin sırlarını çözmek için kafayı yiyorlar. Film normal bir zaman çizelgesi izlemiyor. Klasik sondan başlayıp başa dönüyor, sonra ortaya geçiyor, ne nerde ne zaman gerçekleşti anlamak için filmi sonuna kadar izlemek gerekiyor. Filmin sonu bana bir miktar sürpriz oldu ama sonra düşündükçe çok basit olduğunu ve aslında gereken ipuçlarının filmin içinde yer aldığını gördüm. Ya da çözümü artık bildiğim için öyle yordum.

0 yorum: