Sayfalar

22 Haziran 2007 Cuma

Duman duman


Carsamba aksami ODTU Visnelik'te Duman konseri vardi. Didem sagolsun gecen hafta o aptal tiyatro gunu konseri haber verdi, ben de olaya hemen baliklama daldim. Duman'in "seni kendime sakladim" isimli albumune hastayim. Herneyse carsamba aksami 21.00 sularinda visnelik cim anfida Didemlerin saatler once gidip tuttuklari yere ben de yanastim. Konser alani cok buyuk degil ama tiklim tiklim. Tabi cogunluk genclik.Konser guya 21.00 da baslayacak. Ancak bizim sevgili sarkicilarimiz izleyicileri bekletince kendilerini daha bir onemli saniyorlar ya, adamlarin sahneye cikmasi 21.40 falan oldu. Ama Allahtan geç çıktılar çünkü Selim ve tayfası da adını şu an anımsayamadığım kuru fasulye, kaburga, kebap ve türevleri yapan ... Usta'dan (Tavaci Recep Usta imis) anca geldiler. Geldiklerinde töhmelemiş vaziyette oldukları her hallerinden belli oluyordu. Neyse Duman da zaten Selimlerin gelmesini bekliyormus. Onlar geldikten az sonra sahneye ciktilar. E sahnenin dolmasi ile kalabalik da ayaklaniverdi. Onumuzdeki gencler de hop hop zipliyor. Arada biz de onlara ayak uyduralim dedik ama yaslanmisiz resmen:)
Konser aslinda gayet eglenceli idi ama konserin ilerleyen dakikalarinda farkettim ki ben aslinda Duman'in 3 albumunden sadece sonuncuyu biliyorum. Bu da ortalama calinan 3 sarkidan birini bilmedigim anlamina geliyor. Bildigim sarkilarda cok keyif almakla birlikte cogunu bilmedigim icin tam da havaya girdim sayilamaz. Ya bol alkol gerekiyor tam anlamiyla eglenmeye ya da tum sarkilari bilmek:)
Konser basladiktan bir saat kadar sonra '7-10 veya 15 dakka" ara verdiklerinde Defne'nin uykusunu bahane ederek ayrildik alandan. Sonra edindigim bilgiye gore konser saat yarima kadar falan devam etmis. Bir yandan cok fazla kismi kacirmisim diye uzuldum diger yandan da zaten sarkilarin cogunu bilmiyordum diye kendimi avuttum.

5 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

tabi canım tabi, biz hic yokuz di mi ortada....

peh sana selen hanim!!!

:)

Selena dedi ki...

Olur mu, orda oluşumun tek sebebi sensin Selim'cim:) ama hep Selim hep Selim, diger arkadaslar kıskanıyor diye onlara da paye cikarayım dedimdi:)

Selena dedi ki...

Ekledim işte. Allah allaaah...

Selim Karakaya dedi ki...

bak şimdi, aynen copy paste yapıyorum:

"Allahtan geç çıktılar çünkü Selim ve tayfası da adını şu an anımsayamadığım kuru fasulye, kaburga, kebap ve türevleri yapan ... Usta'dan anca geldiler. Geldiklerinde töhmelemiş vaziyette oldukları her hallerinden belli oluyordu. Neyse onlarin sahneye cikmasi ile kalabalik da ayaklaniverdi."

tamam, ben popüler bir insanım, ama sahneye bir süredir çıkmıyorum:)))

ayrıca orası d atavacı recep usta, herşey bir yana, sadece yemek sonunda verilen irmik için bile gitmeye değer... seni goturmedim diye boyle yaptığını da biliyorum ayrıca!!!

Selena dedi ki...

Duzelttik yaa ne simariyosun!!! Bu erkek milletini de memnun etmek ne zor:PpP