Sayfalar

3 Haziran 2007 Pazar

Evim guzel evim

Bi dusundum de kac gundur soyle ayaklarimi uzatip bi evimde oturamamisim. Aslinda Yasar konserine gidecektim. Yasar'i da cok severim. Ama bi gidesim gelmedi. Sonra niye ki diye dusundum de ordan farkettim olayi. Kac gundur bi kosturmaca bi faliyet modundaymisim yine. Hazineye de dondum ya artik, gunler de uzadi zaten. Isten cikmam 7'yi buluyor.

Dusunelim bakalim. Once persembe gunu Selim'le bulustuk. Bir arkadasi Willy Brant'in kosesinde Cafe Mia diye bir cafe acmis. Ne zamandir gidelim diye konusuyorduk ama bir turlu organize olamamistik. Bu sefer kahvemizi orada icmeye karar verdik. Cafe'nin sahini Banu isimli bir kiz. Eskiden radyoda Selim'le beraber calismislar. Cok hos sohbet seker bir insan. Biz gittigimizde esi, oglu ve babasi da ordaydi. Sonra da yine radyodan Pinar isimli arkadaslari geldi. Bayagi keyifli bir muhabbet dondu. Selim birkac kere Pinar ve beni Wentworth icin kapistirmaya calistiysa da biz musade etmedik. Bu arada cafenin menusu oldukca basarili. Ben cok actim ve Mia special yedim. Tortilla ekmegi arasinda boyle bonfile parcalari, sogan, cheddar falan, yaninda bir kazan kizarmis patates. Nasil keyifle yedim anlatamam. Selim kac gundur menemen aseriyormus. Gecenin 9'unda ona menemen yaptilar. Ben de illa bir catal aldim, hakikaten lezzetli. Hamburgerleri de bayagi ragbet goruyormus. Yakin bir zamanda gidip onu da denemeyi dusunuyorum.

Cuma gunu aksam is cikisinda Perihan Hanimla Starbucks'ta bulustuk. Oranin da veggie delight'ina hastayim. Bu sefer kahve icmedim ama. Perihan Hanimla bayagi bi geyik yaptik. Sonra 7. cadde boyunca gezip ona cici bluzlar aldik. Kahve Dunyasinda oturup turk kahvelerimizi ictikten sonra evlere dagildik.

Cumartesi tam bir kalabalik gundu. Sabah SGK tayfasindan 3-5 hatun Sema Hanimlara kahvaltiya gittik. O da masallah bayagi hazirlanmis. Merih ve Vildan Hn kek vs yapmislar. Isin ucunu kacirdim azicik. Gece de cok uyuyamamistim. Oyle bir mayistim ki anlatamam. Ogleden sonra 5 programina gitmeden Mutlu'ya ugradim. Hatta onlarda bir miktar kestirdim. Cok komikti. Guya Sarp Derin'i uyutucaz ama oglan cin gibi, ben bir kosede sizmis, Mutlu da oglan uyusa da ben de uyusam diye gozlerinin icine bakiyor. Ama oglan cin gibi. Olaydan bitek ben karli ciktim.

Sonra saat 5 gibi Eskisehir yolu uzerindeki Hayal Park'a gittik. Ben orayi gecen haftadan begenmistim zaten. Aslinda armutlara yayilma hayalim vardi ama adamlar masa hazirlamis. Kizlar da oyle tercih edince mudahale etmedim. Guya Mutlu'nun dogumgunu icin toplandik ama Mutlu Sarp Derin'in pesinde kosturdugu icin pek yuzunu goremeyip biz kendi kendimize muhabbet edip henuz ayaklanamamis veletleri mincirdik.

Dun aksami ablamlarda gecirdikten sonra bugun Hazine'deki 10. yilimizi kutlamak icin Alacaati koyu taraflarinda Balikli Bahce isimli yere kahvaltiya gittik. Guya promosyonca toplanacaktik ama sonucta bizim gruba ek olarak birtek Dilek ve esi Mehmet gelmisti. Korler sagirlar birbirini agirlar modunda, kendi kendimize toplanmak icin bahane yaratmis gibiydik.

Balikli Bahce de guzel bir yermis. Kahvaltisi kesinlikle eymirdekinden daha basarili ama yine de vasat. Cocuklar icin oyun parki var. Muhtemelen bu sebeple ortam da cocuklu ailelerle dolup tasiyor. Yesil, agac altinda bir mekan. Adi balikli bahce de baliklar nerde diye meraklanirken az otede balikli havuzu da bulduk. Mutlu yine Sarp Derin'in pesinde kosturdu. Biz yine bol bol bebek sevdik. Soyle bir etrafima bakindim da tam cocuklu grup formatina burunmusuz.

Kahvalti sonrasi planda Yasar konseri vardi ama kac gunun yorgunlugu agir basti ve ben eve dondum. Simdi koltugumda en sevdigim formatta, ayaklarimi uzatmis, kucagimda laptop'im karsimda TV pinekleme moduna gectim. Disarida bardaktan bosalircasina yagmur yagiyor. Iyi oldu ortalik serinliyor. Simdi gidip kendime bir de cay koydum mu degmeyin keyfime:) Bu arada umarim konser alaninda yagmuyordur ya da kapali alan vardir yoksa Banu sicana donmus olabilir:)

0 yorum: