Sayfalar

16 Haziran 2007 Cumartesi

Kiralik Oyun

Bizim genel müdürlükten kızlar geçenlerde Ferhan Şensoy'un kiralık oyun isimli oyununa bilet almıştı. Oyun aslında geçen cuma olacaktı ama hava şartları müsade etmediği için bugüne (15 haziran - aslında saat itibarıyla dün oldu) kaldı. Neyse bütün hafta yağmur yağdıktan sonra 2 gündür hava sıcaktı. Gerçi bugün arada kapadığı olsa da önceki günlere göre çok olumlu bir hava sergiledi.
Oyun taa 21.15 te başlayacaktı. Ben de bunun üzerine oyun öncesi Aslı, Dido, Gani ve Defne ile buluştum. Sonra Burak da geldi. Oyun başlayana kadar onlarla Vişnelikte takıldık. Saat 21.00 olup da çim amfiye yöneldiğimizde şimsekler çakmaya başlamıştı. Dualar ederek kızların tuttuğu yerlere yayıldık. Oyun başladı, şimşeklerin ardı arkası kesilmiyor ancak henüz ortam sakin. Oyun başladı, üç-beş dakka geçti, eyvah, oyun hiç tat vermeyecek. Konu hala kira ve kiraci muhabbeti. Derken rüzgar şiddetlenmeye, dekorları zorlamaya ve devirmeye başladı. Sanırım oyunun en eğlenceli bölümleri onlardı. Hepimiz yıkıldık o sahnelerde. Sonra rüzgar etkisini kaybetti ve ilk perdeyi kazasız belasız atlattık. Ben arada gidip arabadan montumu felan aldım. Allahtan almışım çünkü ikinci perde yağmurla başladı. Hatta birara bayağı bir hızlandı. Bir yandan oyuncular bir yandan biz yağmur altında azimle devam ettik. Aslında bana kalsa yağmuru bahane edip kaçabilirdim ama yağmur altinda bişeyler izlemek de ayrı keyifli. Bir müddet sonra yağmur hafifledi de çok zora girmeden bitti. Benim böyle kısa anlattığıma bakmayın, oyun bittiğinde saat nerdeyse 12 olmuştu. Bu arada sevgili dizimi de kaçırdım. meee:( yani nerdeyse hem para verip sıkıldık hem de ıslandık...

0 yorum: