Sayfalar

1 Haziran 2007 Cuma

Hazine avcilari...

Bu hafta nihayet Hazine'ye geri dondum. Yogun cabalarim sonrasi pazartesi gunu onayim cikti ve ben sali SGK'dan ayrildim. Gerci SGK dan ayrildim demek biraz yanlis oldu cunku carsamba ve persembe yari zamanim orda evrak kovalamakla gecti. Ama sonuca cok yaklastim.

Carsamba Hazine'de resmen basladiktan sonra eski gn. md'e gittim. Ben gelmeden once Ozgur sagolsun gorusmelere baslamisti. Ben azimle USP ister ve hayalini kurarken malum sahis yine olmazini getirdi. Benim daha odaya girmemle 'projeci dairelerden cok adam ayrilacak, elemana ihtiyac var' demesi bir oldu. hah dedim tamam projeci daireye verildim. Neyse ikinci tercihim oldugu icin ses etmedim. Biraz dusundukten sonra Proje Finansmani II denen dairede baslamam uygun goruldu. Asil vurgun ondan sonra geldi. 'Bu arada benim bileti alinmis ve tum ayarlamalari yapilmis ve Amerika seyahatim var ay sonunda' dedim. cevap: 'Bakan talimati ile projeci dairelerin izinleri 20 temmuza kadar kaldirildi'!!!! Dumurun allahi tabi. Ama ama felan dedim ama yuzundeki bakis pek bir umutsuzdu. Ben de cok ustelemeden ciktim ne yapayim.

Bugun subem de belli oldu. Avrupa Yatirim Bankasi. Ne is yapiyoz yavas yavas ogrenicem artik. Hadi hayirlisi...

0 yorum: