Sayfalar

4 Aralık 2008 Perşembe

Hadi iyi günler!!!!!

İki gündür kendimi ablammış gibi göstererek thy'yi arıyor ve uçak biletinin önce tarihini değiştirip sonra açığa almaya çalışıyorum. Dün aradığımda kızın sorduğu hiçbir soruya doğru düzgün cevap veremediğimden simay olduğuma pek inandıramadım. önce hangi uçuş olduğunda çuvalladım. 19 yerine 17 demişim kıza:) ordan kıllandı zaten. sonra sormaya başladı. bileti nerden aldınız? eee, ööö telefonla almışımdır (eee! yanlış cevap), kaç liralık bilet? eee hatırlamıyorum:)))) ben iyisimi sizin cebinize bilet numaranızı sms ile göndereyim siz bana söyleyin dedi. tamam dedim ama allahim umarim ablamın cebi aciktir modundayim. sonra tlf sesini kapatip panik simayi aradim, mesaj gelcek hemen bana ilet diye. bu arada kiza da allah allah hala gelmedi diye ayak atiyorum. neyse 1-2 dakka oyalandıktan sonra simay arayıp bilet numarasini soyledi, ben de kıza aktardim da değişikliği yaptık:)))) yazık kızcağız da kibar, açık açık ben sizden şüphelendim de demiyor. ben de ilkinde ablam yurtdışında dediğim için bu sefer kendisiymiş gibi aradığımdan bozuntuya vermiyorum:))
az önce de yine arayıp açığa aldırmaya çalıştım. bu sefer de soyadında afalladım. onunki yerine kendiminkini söyledim önce. kimle görüşüyorum deyince de ee benim dedim:))) asıl komik olan telefonu kapatırken çocuğa "hadi iyi günler" dedim. "hadi iyi günler!!!" yaaa!!!

9 yorum:

papilo dedi ki...

Sen bir sure telefonda gorusme istersen :)

Selena dedi ki...

sana da iyi günler:))))

kadıköy/ankara dan iyidir en azından:))))

hahahah ben bir de şoförü öpmüştüm telefonda:))) bazen insanın kafası çok karışabiliyor:)

mert dedi ki...

gülcem ama konuyu bilmeyince gülemiyor ki insan. neden ablanın adına alıyorsun bileti, bilet onunsa kendi neden aramıyor...allahım öyle bir anlatmışsınki içinden cıkamadım. acıklamana göre ya gülcem ya aglıyacam. şu an için beklemede kaldım:))

Anonymous dedi ki...

ohoooo siz de pek meraklısınız kurt bey :)

ay mert diyecektim özür dilerim. Biz size soruyor muyuz o ney bu kim diyerekten? ben hala sizin bu blogu nasıl bulduğunuzu bilmiyorum örneğin... :)

SUP

Selena dedi ki...

hahahha hakkaten yaa, bak onu ben de bilmiyorum:)

mert dedi ki...

cok zor bir iş mi başardım:)) gayet kolay sonraki sonraki diyorsun ve bir sürü blok önünde.

Selena dedi ki...

ne kadar etkileyici yazmisim, vay be:)))))

mert dedi ki...

kabiliyetini kücümsüyosun:)

Selena dedi ki...

:))) sen iyi bisey dedin:)))