Sayfalar

4 Aralık 2008 Perşembe

Latin

Ha bugün ha yarın, orası mı burası mı derken nihayet biryerde karar kılıp bugün ilk dans dersine gittim. Gittim ama sınıf başlayalı nerdeyse 1 ay olmuş, sizi direk alamayız, önce ayrı ders yapıp sizi yetiştirmemiz lazım dediler. Bende potansiyel varmış, tek dersle yakalarmışım diğerlerini:PPP Şaka bir yana çok ilerlememişler güya, o yüzden de 1 derste öğrenirmişim. Cumartesi özel derse gidicem. Bin yıl önce öğrendiğim adımları çabuk anımsarsam gerçekten de yakalarım. görecez bakalım:)

11 yorum:

mert dedi ki...

hangi kurs:))adı ne?

Selena dedi ki...

:)))

mert dedi ki...

hahaha nerde o abukat hemen laf yetiştirirdi bikbik diye

Selena dedi ki...

:) gelir birazdan belki:)

mert dedi ki...

hayrettttttttttt zaten şaştım bende neden yürümedi üstüme cüppeyle:)

Selena dedi ki...

çağırayım istersen:)

mert dedi ki...

aman yyyyyyyyyyyooooooooooooook

Selena dedi ki...

ahahha bugun yok ama yarina yorumlari silmezsem bilimum lafi yetistirir alimallah:)

mert dedi ki...

öldürür beni. hatta hergün mahkeme celbi geldimi diye heyecan yapıyorum kalbime inicek

Anonymous dedi ki...

dur sen dur bi gıdımcık kaldı tespit edicem yerini amma.. Yokuluğumdan istifade bir de arkamdan atıp tutmuşsun..

Selenacım öğren de bana da öğret boşuna ben de para vermiyim. Sen nasıl olsa "saç saç saç saç paraları paraları" moduna girdin bir kere...


SUP

Selena dedi ki...

beleşçi seniiii!!! yok öyle yama:) ama benle pratiğe gelirsen olur:)