Sayfalar

21 Aralık 2008 Pazar

Issız adam

Nihayet bu akşam şu meşhur filme gittim. Belki şartlandığım için filmi ben de beğendim. En azından insanı sürüklüyor. Sonunda ise insanın içi sızlıyor. İnsan içten içe mutlu son istiyor. Belki de filmin güzelliği burda, gerçekçi ve mutlu son değil:)
Şu anda dışarıda çok güzel bir hava var. Hafiften yağmur yağıyor, mis gibi yağmur kokusu var havada. Gecenin keyfine varmak için bir kadeh şarabımı doldurup balkona çıktım. Karanlıkta oturmak istedim biraz. Ama ne mümkün! sensörlü olan balkon lambam deniz feneri gibi habire yanıp sönüyor. hareketsiz durma çabalarım bile fayda etmiyor. dolayısıyla ben de kabak gibi meydanda kalıyorum. Eminim dışarıdan süper komik görünüyorumdur:(
Bu arada gecenin güzel sürprizi film için gittiğim alışveriş merkezinde oyalanmak için girdiğim bir dükkanda (çok gizemli oldu di mi:PpP tepe nautilus ve esse) ne zamandır istediğim türde bir bulaşık sepeti buldum. Gülmeyin, bulaşık sepeti önemli. İstediğim gibi bişey olsun diye 1.5 aydır bulaşıkları havlu üzerine seriyordum:) Şimdi artık tam keyfime göre bir sepetim var. Artık dağ gibi bulaşıkları yıkayabilirim.
Allahım bir de şu salak lamba yanıp sönmekten vazgeçse!!!

18 yorum:

mert dedi ki...

yazın daha komik olacak:))

Selena dedi ki...

hahahaha evet, ben de ayni seyi dusundum... sanirim yaza sensoru cikartirim!

Anonymous dedi ki...

ayy resmen aynı gün gitmişiz filme. Gerçi ben annemle gittiğimden biraz sancılı oldu benim için. bir de kızdım çok kızdım ama mutlu sonla biten türk filmlerine :) insanın hayata hazırlanmasında ne kadar yanlış seçimler olduğu çıkıyor ortaya.

ayrıca....

Saç saç saç saç paraları paraları :)

ayrıca...

Mert Bey sizi yeniden görmek ne güzel.. bize küstünüz sandıydık..

SUP

Selena dedi ki...

sen de hoşgeldin SUP'um:) hasret kaldımdı valla:)

Selim Karakaya dedi ki...

Film gerçeğe çok yakın olduğu içn çarpıyor insanı, zaten eleştirenler de en çok o gerçekle yüzleşmekten kaçtıkları için çamur atıyorlar filme bana sorarsan:)

arıca bu ciddi yorumu şöyle tamamlamak isterim selenim; evet, bulaşık sepeti kesinlikle önemlidir, hem de çok!!!:)

Anonymous dedi ki...

valla ben de özledim selenam ne diyim. Ben yokken gelmişsin buralara ahhhh ahh. Neyse önümüzdeki haftasonu sen gel bi daakine de ben geleyim :):):)
SUP

mert dedi ki...

sagol sup. tekrar görüşmek güzel bence de. bayram tatilinin hemen ardından bir de iş seyahati girince buralara ugrayamadım. daha kendime yeni geldim iş seyahatlerini sevmiyorum oldum olası.
cok şükür saglık afiyettesiniz.görüşmek güzel

Anonymous dedi ki...

aaa ben de iş gezisine gittim hemi de bayram çıkışı. Yoksa amerikaya demir ihracatına mı gittin? Hatta belki houstona... Hatta öyle ise Burak diye bir arkideş var mıydı yanında?

Selena uçakta yanıma Elif'in kocasının kankası oturdu desem:) dünya küçük ve de istanbul'da yeni bir arkideşim oldu :)

SUP

mert dedi ki...

demir:)) aman diyim demir tüccarı gibi bir halim mi var:))

mert dedi ki...

acilen kulagıma küpe falan takayım cok kobi gördüm kendimi. bitirdin karizmamı sup

Anonymous dedi ki...

ne bileyim seri katiller ne iş yapıyordu ki?

sup

mert dedi ki...

sevimsiz işlerle iştigal ediyoruz naparsın. paranın peşinde ordan oraya

Selena dedi ki...

Tahsilatçı mısın sen yoksam?:)))

mert dedi ki...

hahahaha nerden buldun bu fikri yahu:) district distric geziyoruz sadece

Selena dedi ki...

... hocam ben korkuyom senden:ppP

mert dedi ki...

belki senle benzer iş yapıyoruzdur. ne yaptıgını da bilmiyorum ya olur mu olur

Anonymous dedi ki...

bu muhabbetin kesin burada olmayan bir sonu var kesinnnnnnnnnnn

SUP

mert dedi ki...

avukat sende:))