Sayfalar

18 Kasım 2009 Çarşamba

Geçmiş günler

Dün akşam dedim ki, hazır başlamışken şu günlüklere biraz daha okuyayım bakalım neler yapmışım. Bazen içim bayıldı bazen çok güldüm vs. Belirli dönemler haricinde -birilerine vurulup da sayıkladığım yani- on and off bisürü insandan bahsetmişim. bir türlü kimden hoşlanacağıma karar verememişim:)
Sonra ilk stajımı yazmışım detayla. OKurken yerlere yattım, hakikaten eğlenceli bir stajdı. Orda çalışan mühendislere taktığımız isimleri görünce hepten püskürdüm zaten.
Bir de Drazen öldüğünde çok ağlamışım. Hala üzülürüm falan ama hakikaten en az 1 hafta yas tutmuşum. ölümüyle yatıp ölümüyle kalkmışım, gazetelerden ölüm haberlerini kesip yapıştırmışım falan. Vay be dedim, yani adamı severdim, hala da severim, ama bu kadar çok sevdiğimi hatırlamıyordum. en çok da TR ve Hırvatistan aynı grupta oldukları için canlı izleme hayalim yıkılmış:)
Ama sıktı artık. şimdi tekrar rafa kaldırıyorum günlükleri:)

2 yorum:

Anonymous dedi ki...

sen bi defa daha bulduydun bu günlükleri de yazdıydın bu bloga. Yoksa artık yeni kayıt bırakmaktan sıkılıp eskileri deşip deşip kopyalıyor musun;))))))

Ben de ufuk sarıca evlendiğinde bir hafta yataktan çıkamamış, TV açtırmamıştım :((( Küçüktüm ama beeaaa..İyi halt etti evlendiii. SUP

Selena dedi ki...

muahahahhahah:)))
allah seni ne etmesin emi?:))) kopardin beni resmen:)
ben de orhun ene'ye hastaydım... hala severim:)