Sayfalar

15 Kasım 2009 Pazar

uykuu, biraz uykuu

Allahım nasıl bir haftasonuydu anlayamadım. Cuma akşamı Asmalı'da başlayan gece 4 sularında bitip eve gelmem ve sabah selimi almak için erken uyanmam yanısıra dün akşam da 4 sularında biten ikinci bir beyoğlu vakası yaşayınca öğlen eve gelip sızmam sanırım gayet anlaşılır bir durum oldu.
aslında yazacak çok şey var: gittiğimiz balıkçıda avaz avaz söylediğimiz şarkılar, hopbidi anları, cts selimi derse sürüklemem, akşam cezayir sokağı, selimin çalınan cep telefonu vs. ama cok yorgunum. sonuçta benim için yorucu ama çok keyifli iken onun için kabus bir haftasonu oldu.

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

ben güzel bir haftasonu geçirdim, problem yok:)
çok teşekkürler...

Selena dedi ki...

10 dakika geç almama, 2 saat derse sokmama, manzaraya değil de sokağa karşı oturtmama, evde ben uyurken tv seyrettirmeme ve tlf çaldırmana rağmen mi?:))))