Sayfalar

16 Kasım 2009 Pazartesi

Karabasan

Dün gece sabaha karşı karabasan bastı. Yorgun olduğum için erken yatmıştım, debelenip durdum gece. sabaha karşı yarı uyur yarı uyanık haldeyken bastırmaya başladığını hissettim. Hemen gözümü açtım ama ortada görünen bişey yok. Sanırım uyku sersemi karanlık bişeylerin üzerime eğildiğini görmeyi bekliyordum:) O panikle bacağımı sallayıp "git başımdan" dediğimi farkettim. yaptığım şeyin saçmalığının farkındayım ama insan uyku sersemi hareketlerinin manasını değerlendiremiyor tabi. Neyse, hareket etmeme rağmen baskı hissinin dağılması biraz zaman aldı. yüzsüzlük yapıp 7 ayetel kürsi okudum:) sonra tekrar kıvrıldım köşeme...

1 yorum:

ulku dedi ki...

ben lise1 veya lise3e kadar karabasanı kabus gibi bi şey sanıyordum. hani kabusun daha da korkuncu falan gibi. değilmiş meğer. (arkadaşım anlattı ordan biliyorum, o zamanlar ekşisözlük yoktu)