Sayfalar

25 Ağustos 2010 Çarşamba

06 ehliyeti

dün akşam evde bunalınca kızları da kaptım, doğru caddebostan plajına. daha önce de yazmıştım, geceleri pek şenlikli oluyor orası. gittik, tam migrosun yanındaki otoparka giricem, oradan giren çıkan zibil gibi. hah yol açıldı diye atıldım, ben daha sona ulaşamadan karşıdan peşpeşe 2 araç geldi. lan gene kaldık derken arkama biri daha, biri daha. kitlendik mi? önde 5 araba, arkada 5 araba... yol dar mı dar, zaten 2 tarafta da arabalar park etmiş. öyle kaldık 1-2 dakika. sonra arkadaki araçtan bir kız indi. geldi bana vıdı vıdı yapmaya başladı. yandan geçeymişim vs. şaka yapıyorsunuz herhalde, 2 araç nasıl sığsın oraya dedim. bu saatte şaka vs mi yapılırmış bilmem ne. bu arada bizim gençler de celallendi, bir yandan da onları sakinleştirmeye çalışıyorum. cansuyu bıraksam inip kızı parçalayacak. ben gayet sakin, kız vıdı vıdıya devam. en sonunda "06 sınız, istanbulda kullanmaya alışık değilsiniz" gibi bir laf etti. ben orda kopmuşum. "ne alakası var" diye. kız da herhalde saçma bişeyler söylediğini farketti. ben "ukalalık yapmanıza gerek yok" vs dedim. şeytan diyor çek el frenini bekle orda. ama ondan başka da bir sürü araba tıkandı. en önde de ben varım. neyse karşımdaki biraz geri aldı, ben yanaştım vs derken milim milim geçtik resmen. sonra ben bastım gittim ama park yeri bulamadım. çıktım başka otoparka gittim. bütün gece de kızla eğlendik resmen. her cümleye "06'sın sen anlamazsın" diye başladık.
sanırım ankarada verilen ehliyetler istanbulda geçmiyormuş:pP
salak!

3 yorum:

Anonim dedi ki...

selencim istemiş benden mani
ne demek yazarım hemen tabii
önce bi konu bulayım bari
eee konusuz mani olmaz di mi yani:)

öperim
esin

MsPiggy dedi ki...

süpersin esin:)))

Bezen Hindistan dedi ki...

ssst 06, bak istenmiyorsun oralarda sen buraya gel:)))