Sayfalar

11 Ağustos 2010 Çarşamba

Inception sonrası PS3 macerası

*** spoiler alert****
Dün akşamki aktivite "inception" idi. o kadar çok işittim ki etraftan, gidip görmek farz oldu. Filme Ümraniye Meydan'da giderek bir ilkimi de aradan çıkarmış oldum. Meydan'ı gezme şansım pek olmadı ama en azından görmüş oldum kendisini.
Filme gelince; duymuş olduğum onca yorum neticesinde yüksek tutmamaya çalıştığım beklentilerle izlemeye çalıştım. Filmin ilk 15 dakikası olayı anlamaya çalışmamla geçti. birşey kaçırmayayım stresinden kendimi action'a kaptıramadım sanırım. hatta bütün film böyle geçti diyebilirim. ulan şimdi rüya mı gerçek mi, kimin rüyasındayız, noluyo, burası neresi, şimdi kim uyuyor, bu adam ne yapıyor vs derken kaynadı gitti. hele sonunda bi salak oldum. lan şimdi bu rüya mı gerçek mi, kim rüya görüyor, yoksa bütün film rüya mıydı diye kaldım. anlamak için bir kez daha mı izlemem gerekecek???
*** spoiler biter***
filmden çıktıktan sonra ben kendi maceramı yaşamaya başladım. Önce otoparkın çıkışını bulamadım. gülmeyin yalan değil. 10 dakka dolandım içerde. aslında tam böyle de olmadı. önce çıkışa giden tüm arabalar durdu, sonra herkes geri vitese taktı. meğer çıkışı kapatmışlar. tabi bizim salak milletin bunu idrak edip geri gitmesi uzun zaman aldı. hep beraber çıkıştan geri döndükten sonra salak salak turlamaya başladık. en sonunda ben girişi bulup ordan çıktım. ben ordan çıktım ama bu arada karmenim kendini kapatmıştı. yolu bilmesine biliyorum ama içim rahat etmedi. bi de onu tekrar hayata döndürmekle uğraştım. sonunda başarıp evin yolunu tuttum.
evde beni 2. maceram bekliyordu. PS3'ü çalıştırma macerası. 2 haftadır ona uygun adaptör dönüştürücü neyin arıyorum. anam ne zor şeymiş. budur dedikleri 3-4 kiloluk kütleler. takmam ben o sanayi kılıklı adaptörü diye inat ettim. hatta çözümü söyleyene 40 yıllık kölelik bile vaad ettim. sonuçta dün bir linkte üzerinde 120V yazmasına rağmen aslında 110-240V olduğu, gönül rahatlığıyla fişe takıp kullanabileceğimiz yazıyordu. bir yandan denemek istiyorum, diğer yandan yemiyo. ben de açıp bakayım dedim. burnumdan ter süzülerek söktüm vidaları ama açmayı beceremedim. sanırım sökemediğim minnok vidaları da açmak gerekiyordu. pes edip vidaları geri taktım. sonra ben alete alet bana baktı. karşılıklı bakıştık. sonra prize baktım. kabloyu vırtı zırtı bağladım. bir süre daha bakıştık. elim power tuşuna bi gitti bi geldi. sonuçta gözümü kapadım bastım tuşa. korkarak patlama sesi veya yanık kokusu bekledim... gelmedi. elim üzerinde ısısını kontrol ettim, gayet normal. anam dedim, doğruymuş lan. 1-2 ayarını yaptım. hemen oyunu yükledim, kontrol ettim. o da tamam. vaaay be koçum diyerek uyumaya gittim:)
sonuç olarak 2 haftadır boşuna cebelleşiyormuşum aletle. tak çalıştırmış meğer:))))

0 yorum: