Sayfalar

17 Şubat 2011 Perşembe

dolmuşta bari sus kardeşim....

İllet oluyorum şu dolmuşlarda cep telefonu ile özel hayatını konuşan insanlara. olay tabi sadece dolmuşla sınırlı değil ama otobüs çok kullanmadığım için bana dolmuştakiler batıyor genelde.
hiç çekinmeden kocası ne demiş, sevgilisi ne demiş, psikiyatristi ne demiş, şakır şakır anlatıyor insanlar. üstelik bütün dolmuş mecburen dinliyor. sabah salağın tekinin "gülseren"e sevgilisi ile "aşk tesadüfleri sever" filmine gittiğini, film çok duygusal olduğu için de ayrılma isteğini dile getiremediğini dinledik. aslında gereken ipuçlarını vermiş arkadaş ama oğlan ısrarla anlamıyor veya anlamazdan geliyormuş. halbuki kelimeleri kullanmadan kendiliğinden kopsun istiyormuş bizimki.
evet sabah bunları dinledim. tabi ben erken indim, diğer yolcular olayın devamını da dinlemiştir muhtemelen...

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

ya ben ciddi ciddi çok kızıyorum bunlar, niye bilmem...

MsPiggy dedi ki...

aslında dönüp yorum falan yapacaksın. belki anlarlar... ama sanmıyorum:)