Sayfalar

9 Şubat 2011 Çarşamba

maymun eve gelince.

3 gündür maymunum bende. iş çıkışı uçarak eve dönüyorum. pazartesi akşamı birlikte tv izledik ve 1 el maç yaptık, dün akşam birlikte meydana gidip yemek yiyip mağaza gezdik. tabi gezilen mağazalar genelde spor mağazası, bir de D&R.
zibidi dün evdeki bütün çikolataları lüpletmiş. eve bir gittim, koca bir milka, 1 ince damak, küçük paket hoşbeşi yediği yetmezmiş gibi nutellanın da dibinde sadece 2 kaşık bırakmış. bir vızıldadım başında görmeniz lazım. insan teyzesine ayırmaz mı vs diye. gerçi aslında tasam o kadar çikolatayı yiyip hasta olması ve dahası ablamın "oğlana kilo aldırmışsın" diye bana kızma potansiyeli. tabi bir de dengesiz beslenme. adam 3 gündür makarna, tost, lahmacun, çikolata vs formatında iğrenç besleniyor. 1 saat ütüledim kafasını. ablam da "kime çekmiş" dedi:))) babam da bana söylerdi "kızım evde var diye bitmesi gerekmiyor". ama orda durunca beni rahatsız ediyor derdim de anlamazlardı:))) al işte şimdi bir tane de benim başımda:P

0 yorum: