Sayfalar

18 Şubat 2011 Cuma

Teklif var, ısrar yok

Bilmem kaç aylık arayış, görüşme vs sonucunda müstakbel işverenimle prensipte anlaştık. Tekliflerini yaptılar, ben de ok dedim. şimdi imzaları atarak işi resmiyete bindirme kısmı kaldı. imzaları da atınca ne olduğunu bilahare söylerim.
adamlar işi biraz ağırdan aldığı için uzun sürüyor. haftaya dedikleri herşey en erken 2 haftaya oluyor. ama büyük bir şirket olduğu için normaldir diyorum. karar alma mekanizması yavaş işler böyle yerlerde...
heyecanlı mıyım? evet.
stresli miyim? evet.
korkuyor muyum? evet, hem de nasıl!
yeni bir iş, yeni ortam, yeni insanlar... öğrenme ve alışma süreci... anlama ve anlatma süreci...
heyecanlı olduğu kadar yorucu...
allahım herkes yeni, herşey yeni... hani 1 allahın kulunu tanımıyorum orada. merkez alacağım kimse yok.
yok yok, korkacak, çekinecek bişey yok... öcü değiller nihayetinde, ben de 40ına merdiven dayamış biri olarak, çocukça tepkiler yaratmayayım değil mi...

8 yorum:

papilo dedi ki...

işte bu güzel haber...
Selenim sanki her şirkette önceden tanıdık mı oluyor...
üzülme hepsi insan sonuçta :)
bu arada bizim oğlan büyük lokma yesin büyük konuşmasın diye o ekmeği verdim eline :)
yazmayı unutmuşum altına dur ekleyeyim şimdi :)
öperim gözlerinden

Adsız dedi ki...

Selen Kalfa
Sen nereye gitsen arkanda bir seni sevenler grubu yaratirsin. Kafa sende, ictenlik sende, gulumseme sende, espri sende, empati sende, sirinlik sende, dinleyip anlamaya calismak sende...Ayrica senden iyisi yokmus bak, senle anlasiyorlar.

Please No Stress!

Uzaklardan Bir Kil

MsPiggy dedi ki...

dünyanın en tatlı Kıl'ı:)))

bu güzel sözlerinizle içimi ısıtıyorsunuz ya, daha ne isterim:) keşke her karşıma çıkan sizin gibi olsa:)

Selim Karakaya dedi ki...

Onlar senden korksun bea! Bu kadar!:)

MsPiggy dedi ki...

niye yaa? ben korkulacak bir insan mıyım? sevsinler beni:(

Selim Karakaya dedi ki...

Hayır yahu, hem iş bilen zeki insansın, hem ilişkilerin kuvvetli, o anlamda diyorum... ne korakacakmışsın!

MsPiggy dedi ki...

hehehheh...

de, sen bu kadar typo yapmazdın. hayırdır???

Selim Karakaya dedi ki...

kafam dağınık, bir şeyler yetiştirmeye çalışıyorum:(