Sayfalar

7 Şubat 2011 Pazartesi

Uyudum

Koca haftasonu ne yaptın diye sorarsanız: uyudum.
Cuma akşamı ablamlarla Ege'yi "alaaddin on ice" a götürdük. eğlenceli olmakla beraber aslında 5-6 yaş grubunu hedefleyen bir gösteri imiş. en son gerzek gerzek "şükran, bolluk, bol kısmet" diye şarkı söylüyorduk. Halimiz çok acıklıydı, kendimize bakıp bakıp güldük.
Akşam eve gel, yat vs 1:30 falan oldu. Cumartesi kalkış 12:)))) ardından kendimi kitap okur hissettim ve akşam 7'ye kadar aralıksız okudum. bu arada kuaföre gittim ama orada da okudum.
7'de çıkıp beyoğluna gittim. ablamlar ve ergül'le melih'in "çello ve tango konserine" gittik. süperdi valla. çello'nun sesini zaten çok severim, bir de bandoneon ve piyano eşlik etti. bandoneon'un sesine hayran kaldım. hani yeni bir aşk edindim denebilir. resmen kendimden geçtim dinlerken. çok başarılıydı.
ardından nar pera'ya geçip saat 2 sularına kadar orada takıldık. Eve geliş 3 ancak kitabı bitiricem aşkıyla yatış 4.
pazar sabahı uyanış yine 12:) bu sefer hala kitap okuyasım olmasına rağmen gözleri dinlendirmek ayağına rotayı TV'ye çevirdim. sonra paso tv izledim. akşama doğru ablamlar geldi. onlarla "king's speech"i izledim. ben böyle hayran hayran colin'ciğimi izlerken enişte bayılmakla meşguldü. ben sevdim filmi. colin harbi süper oynamış. konu biraz sıkıcı gerçi ama ben hiç sıkılmadım.
sonra sanki tüm haftasonu o kadar saat uyuyan ben değilmişim gibi 11 dedi mi yattım!!! uyumaktan davul olmuş haldeyim şu anda:)))

0 yorum: