Sayfalar

4 Şubat 2011 Cuma

Koç'um ben koç...

Ben koç burcuyum. hem de tipik. heyecanlı, sabırsız. hemen olsun istiyorum ne olacaksa. bişey mi alınacak, hemen alınsın, bir yere mi gidilecek, hemen gidilsin... beklemeye, sabretmeye tahammülüm yok... sevmiyorum. hemen olmazsa da tüm heyecanım kaçıyor, hevesim sönüveriyor.
gerçi o zaman daha iyi oluyor. bir serinkanlılık çöküyor üzerime, bir cool takılmaya başlıyorum. o yerinde duramayan insan gidiyor yerine "olsa da olur, olmasa da" moduna bürünmüş biri geliyor. sakin, kararlı. eğer gerçekten yapılması gereken birşeyse bir sabır çöküyor üzerime ben bile inanamıyorum. yapılacaklar listesine alıyorum o "şey"i ve uygun olacak zamanı bekliyorum. değilse boşveriyorum gitsin.
hemen olsaydı alacağım kadar tat alıyor muyum bilmem, çünkü işin heyecanı kaçmış oluyor. ama belki geç olunca da dah bir sağlam mı oluyor nedir...

0 yorum: