Sayfalar

16 Nisan 2011 Cumartesi

Allahim!!!

Telefonum iyice gemi aziya aldi. Topu asagiya inmiyor. Sadece yana ve yukari. Menude yer alan ilk siradaki fonksiyonlar haric hicbirini kullanamiyorum. Mail okumam gerektiginde space bara basarak asagiya inip ardindan topla yukari cikiyorum. Telefon edebilmek kabus. Asil en komigi facebook. Hala azimle facebooka girmeye calisiyorum. Adresi yazip enterla giriyorum, ok sorun yok. Sonra yine space bar ile asagiya iniyorum. Dedim ki bir yaziya comment birakicam. Asagisina gecip yukari cikmaya basliyorum. Es kaza yaziyi gecersem tekrar asagiya inip bastan cikiyorum. Hele bir de yazi en tepede ise comment tusuna ulasmak icin altindaki statuyu ezberleyip onun ustundeki commente korlemesine tikliyorum. Yani tam macera:))
Ha mesaj birakmasam olur muyum? Valla olabilir, catlarim falan:)))
Sent by BlackBerry Internet Service from Turkcell

1 yorum:

Bezen Hindistan dedi ki...

yaw ben seni daha sik okumaya alismisim olmuyo boyle haftada bir. tasin bakiim cabucak yazi isterem:)