Sayfalar

28 Nisan 2011 Perşembe

gene hastayım yaa:(

Yaptım gene yapacağımı ve şifayı kaptım. Salı akşamı başlayan boğaz ağrım dün sabah peek yaptı. Akşam kendimi eve nasıl attım çok emin değilim. eve dönerken yol boyu yastığa konmuş kafamın hayali içindeydim. ben böyle hayaller kurduğumda ne zaman eve varsam bir kendime gelir, hemen uyuma planım TV karşısında pineklemeye dönüverir. Bu sefer de öyle yapmaya meyletti. Önce kendime bir çorba yaptım, ardından TV karşısında onu içtim. Ama baktım uyku ve dinlenme ağır basıyor, 7 sularında yatağıma kıvrıldım. Amacım 1-2 saat uyuyup kalkmak. Fakat o 1-2 saatin sonucunda uykumdan kalkamadım. İlk kendime gelmem gecenin 3'ü gibi oldu. O saatte kalkılamayacağına göre uyumaya devam ettim. & gibi saat çaldı, kalktım ama onu da çok ipleyemedim. tekrar yatıp bu sefer 9 gibi "artık 1daha ne kadar geç kalabilirim ki" diyerek kalktım yataktan. öyle olunca işe gelmem 10'u geçti. E napalım artık 10 dakika mesafede değilim ve o saatte bile köprüde trafik var!!!
Şimdi akşam oldu ve ben yine yorgunluk moduna büründüm. Bir yandan da çok uyuduğum için başım ağrıyor. yani böyle saçma sapan bir moddayım. Bir yandan yorgunum ve dinlenmek için uyumak istiyorum, diğer yandan uyuduğum için başım ağrıyor!!!
ama bu akşam uyuyamam. fatmagül var:)))

0 yorum: