Sayfalar

20 Nisan 2011 Çarşamba

Bir varmış bir yokmuş...

Bezen'im, valla şu bloga yazamama olayı bana da çok koymaya başladı. mesela dün asansörde mahsur kaldık. halimiz çok komikti. hemen koşup yazasım geldi ama nerdeee. akşam eve gelmem de geç olunca hooop ertesi gün oldu, konu gündemden düştü, heyecanım kaçtı falan filan. bu arada sanmayın murphy yakamı bıraktı. mutlu beraberliğimiz devam etmekte...
neyse şimdi toparlamaya çalışayım.
şimdi geçen cuma akşamı etkinlik takvimi çerçevesinde evita müzikaline gittik ablamlarla. aa asıl ondan önce, evita 9 da başladığı için öncesinde cevahir avm'de dolanıp kendime bu cumaki düğüne giymek üzere elbise aldım. bu arada dolanırken gözüme carl's jr ilişti. meğer hem de tam o gün carl's jr açılmış cevahir'e. bir mutlu oldum anlatamam. kimse tutmasın beni diyerekten uçtum valla, hemen bir famous star patlattım, mutlu oldum. ardından müzikale gittik. oyun güzel olmasına güzeldi ama ben bir daha mamma mia haricinde müzikale gitmeme kararı aldım. bana hitap etmiyor hocam, ya da ben odunum anlamıyorum.
sanki oyundan geceyarısını geçe gelip 1de anca yatan ben değilmişim gibi cts sabah 6:30 da hortlayıp allahın avcılarında bir workshopa gittim. sabah ne anlattılar çok emin diilim, çünkü uyumuşum:) Ama öğleden sonrası daha keyifli ve hareketli geçti. akşam da erkenden sızdığımı söylememe gerek yok sanırım.
pazar ıvır zıvırla geçti. pts iş güç, akşam fringe zamanı. gece dilekler geldi:)
salı günü bir inanılmazı başardım. siz de inanmayacaksınız biliyorum ama gidip spora yazıldım. yok yok korkmayın bilmem kaç yıl önce yaptığım gibi seans başı marjinal maliyet hesaplamayacağım bu sefer:)) gidince gidicem, gelince gelicem. işte ordan dönüşte asansörde kaldık zaten. duygu ben ve 4 kokoş hatun, tam otoparka iniyoruz, zonk diye durdu asansör. len noluyo olduk. neyse hatunlar hemen zila asıldı. adamlar tamam dedi, bakıyoruz. süre biraz uzayınca hatunlar bu sefer panik moduna geçti. süre uzaması dediğim 3-5 dakika sanırım. ama adamlardan 2 sn ses gelmesin hemen zile abandılar. eğlendim baya. sonra çalıştı tekrar da indik asansörden. güle güle döndük ofise.
ha sonra bugün de bir murphy ziyareti daha yaptım. nihayet telefonumu devralmaya turkcelle gittiğimde hattın üzerindeki sözleşmelerin devredilmediğini öğrendim. haydaa şimdi gene işlemlerin tamamlanmasını bekle vs. sinir oldum valla ne diyim.
ha son haber. artık benim de bir ayfonum var, ben de teknolojiyi yakaladım:)))

1 yorum:

Bilge dedi ki...

eee dizin ne olacak? Spora gitmeden doktordan izin aldin mi?