Sayfalar

9 Nisan 2011 Cumartesi

yazacaklarımı unutmuşum

allahım blogumu pek özledim. insan ne kadar alışıyormuş meğer yazmaya:)
en son ne yazdım ne zaman yazdım hatırlamıyorum. bakamıycam şimdi. ama genel bir özet geçeyim.
iş yerine ufaktan alışmaya başladım. yol bayağı yoruyor ama beni. günde min 2 saat yolda geçiyor. sonraki adım kesinlikle karşıya taşınmak olacak. üşenmeyip uzatmadan halletmem gereken bir durum.
ofis ortamı da sevimli. şirketin yükselme devrini kaçırmış olmanın üzüntüsü içerisindeyim. haa bir de asıl geçen bir olay oldu "lan ben nereye geldim" falan oldum. şirketin çıkardığı 1-2 tane dergi var. şimdi beni sorumlu bilmem ne yapıcaklar. savcılığa kayıt etmek falan gerekiyormuş. mevkute midir nedir. neyse işte. geçen sene ceza falan yemişiz ama halledilmiş. yalnız geçmiş sayılardan birinde derginin künyesinde bir veri eksik kalmış. savcılık o zamanki sorumlu bilmem ne yi bulamadığı için yakalama emri çıkarmış. (gerçi orda da birilerinin ihmali ve hatalı işlemi var) kadıncağız bir sempozyum için otele giriş yapıp kimlik verince gecenin 2sinde jandarma gelip tutuklamış!!! sabah haber duyulur duyulmaz bir panik havası. hemen avukatlar devreye girdi falan ama sonuçta benim de gözüm korktu. ne bu lan! ben sorumlu bilmem ne olmak istemiyorum diye ağlamaya başladım:P
eğer bir gün karakoldan yazarsam biliniz ki sebebi sorumlu bilmem ne olmam:P
salı akşamı "ee" diyerek 5 olmadan çıktım işten. 45 dakika sonra evdeydim. inanamadım. bir sevindim, hopla zıpla modunda kuaföre gittim. öyle böyle değil.
ha bir de iş çıkış saatim 5.30 falanı bulursa veya geçerse eve gelmek yerine istinye parka gidip dolanıyorum bazen. trafikte oturacağıma avm de gezeyim diye. keyifli oluyo ama hep aynı şeyleri görmek de bir yerden sonra sıkıyor adamı. tabi alışveriş yapmamak için biraz da çaba gösteriyorum. bir de allahtan yorgun oluyorum, giy çıkar yapmak gelmiyor içimden. diz sakat olduğu için ayakkabı da bakmıyorum. şu andaki yegane tehlike çanta:)))
yav günlük olarak yazmadığım için harbi harbi unutuyorum. demek ki bundan sonra not almak lazım. bir disipline sokalım bu işi:P
ha bir de dün yoğun bir gündü. 3 haftadır ilk kez "maaşı hak ettim" oldum:)

0 yorum: