Sayfalar

14 Eylül 2007 Cuma

Bir garip gün

Dün Selen tarihinin acaip günlerinden biriydi. Gün boyu canım çok sıkkın ve aklım karışık bir şekilde dolaştım ortalıkta. Bu aralar kafamda bin tane tilki döndüğü için psikolojime yansıdı sanırım o da. Neyse akşam yapılması gereken 1-2 şey vardı, Burak'tan bana yardımcı olmasını istedim. Aslına iş çok basit. Gidip Banu'nun arabasını çekicez ama bir aydır fırsat bulamadığımız için bir yandan beni kemirip durdu.
Neyse 7 gibi işten çıktım. Gidip Burak'ı alcam sonra beraber arabayı alıcaz. O sırada o taraf gitmişken Cafe Mia'ya mı uğrasak diye Selim'i aradım. Onlar iftara gidiyormuş ama tatlı yemeye gelebiliriz dedi ama kesinleştirmedik. Neyse ben Burak'ı aldım evden. Çocuk benim suratı görünce bi garipledi zaten. Yol boyu beni eğlendirip güldürmeye çalıştı. Neyse Banu'nun arabasını benim evin önüne çektik. Sonra ben aç olduğum için ne yesem kargaşası yaşarken Selim gittiniz mi diye aradı. Öyle olunca biz de tekrar aynı sokağa dönüp Mia'ya gittik. Bizden 5 dakka sonra Selim, Pınar ve Mine geldi. Benim mod hala kötü ama 1-2 gülümseme çıkıyor arada. Karnım doydu, tatli da yedim ama durum hala umutsuz görünüyor. Derken sağolsun Selim ve Süleyman Abi olayı benim için bitirdi. Birara gülmekten gözümden yaş bile geldi. Nasıl mı?: Şimdi muhabbet bir şekilde Selim'in verdiği bilimum röportaja kaydı. Meğer adam bir kısmını benden saklamış. Hele bir tanesi vardı ki hepimizi kopardı. En seksi akşam yemeği müzikleri mi ne. Konunun uzmanı!!! olarak Selim bir liste yapmışmış. Ne nasıl yani falan derken hemen bir mizansen oluşturulup Süleyman Abi'den esinlenerek Selim'in telefon numarası seksi akşam yemeği müziklerini kapsayan listenin sonuna dahil edildi ve benim son hatırladığım gözümden gelen yaşlardı. "Selim abi, kız gidiyo abi???"
Gece başladığının çok aksine çok keyifli bitti. Hatta "My heart will go on" bile güzel gelebilirdi:)

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

Süleyman abi olmasa ne yapardık diye düşünmeden edemiyor insan yahu:)))
ama ekip de çok müsaitmiş olayı abartmaya, ne diyelim!!!

hem ayrıca seni güldürmek için kaç kişi uğraştık, farkındasındır umarım... kıymetini bil yani:)

Selena dedi ki...

Valla Allah razı olsun. Malzemeyi verenden de kullanandan da:) Hakikaten ruh halimi değiştirdiniz:)