Sayfalar

28 Eylül 2007 Cuma

Ordan burdan

Geçen gece 2 sularında akşam içtiğim suların baskısı ile gözümü açtım. Ama inatçıyım, çok uykum var, kalkmıycam. Yatakta tekrar uyumak için debeleniyorum ama ne mümkün! bir sağa bir sola dönüp duruyorum. Derken gecenin sessizliğinde derinden tekdüze bir ses geliyo... Noluyo yaa diye bir yandan sesin ne olduğunu anlamaya çalışıyorum diğer yandan uykumu dağıtmamaya. Kısa bir süre sonra sesin ne olduğunu farkedip dehşet içinde kaldım. Alt komşular görev başında!!! Bu insanların çocuğu yok mu yaa? bana kadar gelen ses evdeki diğer şahısları da uyandırabilir... Yok kardeş uykum da iyice kaçtı. Ben iyisimi kalkıp biraz TV seyredeyim. 2:30 felandı herhal kalkıp online oldum. Biraz Irene ile sohbet ettim, derken sahur yapıp TV seyrettim. 5 falandı herhalde tekrar uyku moduna geçebildim:) Sonuç: iş yerinde sürünülerek geçirilen başka bir gün daha...
Ramazan başından beri zaten şu sahur olayı tüm düzenimi alt üst etti. Her gece alarm çalınca ne olduğunu anlayana kadar bir panikliyorum. Sonra bakıyorum 4:30 olmuş. Sürünerek kalkıp bişeyler yiyip yatıyorum. Sonra sabah aynı terane tekrarlanıyor. Alarm 8'e kurulu ama ben 8:45 den önce kalkmayı başaramadım henüz...
Neyse Allahtan cuma geldi. Şimdi haftasonu dilediğimce uyurum oooh!

0 yorum: