Sayfalar

18 Eylül 2007 Salı

Ramazan gelir hoş gelir

11 ayın sultanı nihayet geldi. Gerçi kendisi geleli 6 gun oldu ama ben geldiğini anca dün farkettim:P Kafir geçirdiğim ilk birkaç günden sonra dün ilk orucumu tuttum. O da beni tuttu! Önceki gecenin uykusuzluğuna oruç da eklenince başım bir tuttu anlatamam. Uzun zamandır kadar çok ağrımamıştı. İftarda ne yedim, nereme yedim pek emin değilim. Sonra başımı dinlendirmek için uzandığımı hatırlıyorum. Bi de gece arada kalkıp yatağı açtığımı. Sonra sabah olmuş. Yaklaşık 13 saat uyumuşum. Ama orucu uykuya tutturmak dedikleri galiba bu değildi:PpP

Bu arada fen projesinin gizemi çözüldü. Bugün Ege'nin okulunu aradım. Önce santraldaki bayana "ödevi varmış anlamadık da, örtmeni ile görüşmek istemiştim" dedim. Kız gülerek aktardı. Sonra aynı gülümsemeyi hocadan da aldım. Allahtan tek sazan bizimki değilmiş. Başkaları da yanlış anlamış. Meğer dönem içinde bir proje yapılacakmış ve hoca onunla ilgili bilgi vermeye çalışmışmış. İyi bari diyerek telefonu kapattım.

1 yorum:

Anonymous dedi ki...

bence sen ege'yi ver süleyman abi'nin yanına çırak olarak, bak bakalım iletişim problemi kalıyor mu!!!
:)