Sayfalar

14 Kasım 2008 Cuma

Allah müstehakımı versin!

Versin vermesine de bir müstehak olamadım ki! Ne acaip bişeymiş su SSK veya SGK kardeşim. Biz böyle mi kurguladık:Pp Online oluverseydi ya herşey. Sorduk soruşturduk, önce aktive ettirmen gerek dediler. bugün tay tay gittim ilgili sigorta müdürlüğüne vizite kağıdı lazım dediler. Kardeşim ben doktora gelmedim, müstehak olmak istiyorum dedim. Allah müstehakını versin e mi, onun için de vizite kağıdı lazım dediler. E nerden bulucam bu kağıdı? Muhasebeci vercekmiş. Heee! diyerek döndüm kös kös. Şimdi evrakları bul tamamla, tekrar yaylan müdürlüğe. Gidince gene başka bişeyler istemezlerse bana da selen demesinler!
Aaaaah ES'nın gözünü seviim:)

15 yorum:

Anonymous dedi ki...

müstehak :) sen iyi şeylere müstehaksın... müstehakım müstehaksın müstehak...

Sen de SSK'ya müstehaksın ne yapalım. Olmadı ben seni evlat edinirim artık.

Öperim :)

SUP

NOT: Bugün Tekin Bey uzmanlık şerefine Zeynep'e çiçek yollamış. dedim ki bu bi şey mi ben uzman oldum aynı gün göndertti şube müdürüm. Ben müstehakım dedim :)

Selena dedi ki...

ben daha müstehakım deseydin:)
sen herşeyin en iyisine müstehaksın:)
müstehakım, müstehaksın, müstehak!

mert dedi ki...

s.g sistemimizle dalga gecin bakalım, gül gibi sistem nesi var:)
e. s. dan ayrılanın kelebek kadar aklı yok:) ammma cuvaldızı kendime de batırcam malesef o klasmanda bendeniz de bulunuyorum.

mert dedi ki...

e.s den ayrılıp s.g ye gecince zaten otomatikman allah müstehakımızı vermiş bulunuyor işte:)

mert dedi ki...

suy seninle iyi gecinmeye karar verdim. emeklilikte elimizden tutarsın belki:Pp

Anonymous dedi ki...

bu ne beee. GÖzünü yerim devletin.

yok işe giriş kağıdı, temiz kağıdı, tam olmadı bir daha kağıdı, İK kağıdı, muhasebeci imzası...


Allah sahiden müstehakını veriyor es'den ayrılanın demek ki.

Hepinize kanatlarım açık lakin kimseye katilin sana dedirtmem kendime. Başka iş bulun.

Bİ de selenanın rızkı başka..:):)

Seviyorum kız seni :)

SUP

Selena dedi ki...

ALO 170.
10 dakika bekledim ama sorunu çözdüm.vizite kağıdı ve nüfus cüzdanı yeterliymiş:)
oh be!
canım SUP'um, ben de seni çok seviyom:)

mert dedi ki...

gördünmü tel et dedim sana:))

Selena dedi ki...

tenkü:)
ve
allah razı olsun
allah ne muradın varsa versin
allah tuttuğunu altın etsin
allah müstehakını versin:)

mert dedi ki...

hahahahaha allah senden de razı olsun

Anonymous dedi ki...

katilin anası olacaktı :) bunadım iyice.

Hallettiğine sevindim :)

SUP

mert dedi ki...

hahaha siz kimsiniz? katilin anasıyım:)bende

mert dedi ki...

ordaki ''bende'' ne demek, ben de anlamadım:P

Selena dedi ki...

yok yok, kesin bulaşıcı bişeyler var burda:)))

mert dedi ki...

aramızda sarışın mı var yoksa???