Sayfalar

16 Kasım 2008 Pazar

Eferim bana

Uzuuun bir pazar geçirdim bugün. E sabah 7'de kalkınca ister istemez uzun oluyor tabi. Yok manyak diilim, LES'e girmek için kalktım o saatte. Kalktım, 8 olmadan çıktım evden. Sınav Kartal Şehit Ağırman ... Lisesinde. Dolmuşlar geçiyormuş önünden. Ben de 8 gibi Kadıköy'de olunca daha çok zaman var diye Mado'da kahvaltı yapayım dedim. Ancak kahvaltı sonra bana hafiften bir stres olarak geri döndü. Yol uzun, dolmuş da adım başı durduğundan sınava yetişecek miyim acep adrenalini beni bayağı bir ayılttı ne yalan diyim. Okula vardığımda sınavın başlamasına 5 dakika kalmıştı.
Sınav da 3 saatmiş. Ben genelde sonuna kadar kalmam ama bu sefer gerçekten tüm süreyi kullandım. Bana zor gelmedi, kaç zamandır boşuna kasmışım bakamadım diye. Ama baksam geometri sorularını çözerdim ya neyse... Bi de çıkınca çok basit bir soruyu atladığımı farkedip kendime çok kıl oldum. İnsan negatif kökü nasıl atlar yaaa!!! Bu arada süper çalar saatim çok tıkırdadığından çantamda tutmak durumunda kaldım:))) Neyse, sınav yarım gibi bitti. Ben de güya hemen dolmuşa atlayıp Kadıköy'e indim. Hemen = 1 saatten fazla!!! Dolmuş adım başı durdukça bana fenalık geldi. Bu ne yaaa! Bu arada hava nasıl güzel, dedim birilerini arayıp dışarı çıkmak lazım. Ama ben Kadıköy'e varasıya hava kapanmış benim de hevesim kaçmıştı.
Gitmişken bari dedim ne zamandır sayıkladığım hamsiden alayım. Sonra da bir daha dolmuş çekemeyeceğimden yürüyerek eve döndüm.
TV karşısında hamsileri temizleyip pişirdikten sonra da evi yerleştirme çalışmalarına devam ettim. Valla daha mı iyi oluyor daha mı kötü bilmiyorum ama kutulardan kurtuldum denebilir. Ne çok döküntüm varmış! İnsan hatıra vs ayağına atmaya da kıyamıyor:( Bu ev bile nerdeyse küçük gelecek ya yuh olsun bana!

10 yorum:

mert dedi ki...

kartala gitmek icin önce kadıköye mi gittin:))her yol kızılaya cıkmaz burda. bincen sarı dolmuşa evin ordan, direk bostancıya. inip ordan 5 dakka yukarı yürü minübüs caddesine ve bir minübüse atla. yolu yarım saat kısalttın işte. yada bostancıda sarı dolmuştan inip başka sarı dolmuşla sahilden devam et, karatala ulaş:))) bi dahakine sor ok mi

mert dedi ki...

dönerken de bostancıda in minübüs yolundan sahile 5 dakika yürü sarı dolmuşa bin. evin orda in. her yere kadıköyden gidilmez:))yazık ya

Selena dedi ki...

ne biliim yaaa:( nefret ettim zaten, cok uzun surdu yol!!!

mert dedi ki...

bana sor, birine sor:))ama sor

Selena dedi ki...

dalga gecmeee! çarpılırsın valla! ya ne biliim, ben daha yeni geldim buralara:(

Selena dedi ki...

her işi kendi başıma yapcam ya:PpPP
tamam bi dahakine sorarım. Ama umarım bi daha kartal'a neyin gitmem gerekmez! o ne beee! git allah git!

mert dedi ki...

bende ankaraya ilk geldiğimde otobüsler neden hep ara yollardan geciyor, ana yola ne zaman cıkarız diye sormuştum arkadaşa:)kasılmıştı gülmektenha bu arada şükret pazar günüydü:) mesai zamanı 2 katı sürer o yol

Selena dedi ki...

muahahhaah:))))))))))) amma aşağıladın sen de:))) bizim de geniş caddelerimiz var:)

mert dedi ki...

var var bilirim:)) geniş caddeler var, her otobüs kızılaya cıkar, birde ring yapar:))dönme dolap

Selena dedi ki...

ne güzel işte! yolu bilmeyenler kaybolmasın diye bütün yollar kızılaydan geçiyor:) canı sıkılınlar tek biletle gezsin diye de ring:DDD