Sayfalar

6 Kasım 2008 Perşembe

yetti gari!

Hani bu şansızlık biraz daha devam ederse çığlıklar atmaya başlıycam. Bugün 3. gün ve Telekomla ilgili sorunum hala çözülmedi. Yarın sabah gidip kadıköydeki müdürlüğe baskın yapmayı planlıyorum. Umarım kimseyi rehin almam gerekmez:)))
Sonra ofis telefonlarının nakli için yine aynı salak telekom 9-15 gibi son derece makul!!! bir zaman aralığı verdi. Ve son derece dakik bir şekilde 3'te geldi! Geldi de olay çözüldü mü? Tabii ki hayır! Ofisin elektrik tesisatını yapan adam kabloları nereye sakladıysa bulamadı. Bana söylediği şeylerden hiçbişey anlamadığım için bi koşu elektrikçi bulup geldim. Çocuk dinledi, tamam abi dedi. 1 saat kadar sonra o da ilgili kabloyu bulamamıştı. Bulsa şaşardım zaten.
Bu arada ocağın montajı için çağırdığım arçelik yetkili servisinin de zamanlama konusunda telekomdan farkı yoktu. 2-6 arası!!! Saat 5'e doğru servisi arayıp bu nasıl sistemdir, daha makul süreler versenize diye cazlayınca telefondaki kadın ukala bir şekilde 20 yıldır bu şekilde çalışıyoruz, değişmeyiz herhalde dediğinde bende sağlam kalan son sigortalar da attı. Başlarım lan tesisatınıza diyerek ofisi terkettim. Bundan sonra hergün arayıp servisi çağırıcam ama işim olunca da çıkıp gidicem. denk gelirse:)

0 yorum: