Sayfalar

25 Kasım 2008 Salı

Rahat uyku

Bugün nihayet gelip alarmımı taktılar. Şimdi artık cam ve kapılarım daha emniyetli. Geceleri daha rahat uyuyabileceğim. Gerçi hırsız fikriyle barış yaptıktan sonra uyku sorunum kalmamış, tüm uykusuzluğum izlediğim abuk subuk filmler neticesinde oluşur olmuştu:)
Bu sabah da 4.30 sularında hortlayıp Jodie Foster'ın "the brave one" isimli filmi yüzünden dönüp durdum. Onda da bir grup serseri kadını ve erkek arkadaşını dövüp adamı öldürüyordu. Sonra kadın psikopata bağladı ve önüne geleni vurdu. Gerçi izlerken insanın içinin yağı eriyordu ama gene de karanlık ve stres bir filmdi. İkisi üstüste süper oldu! Tam da ihtiyacım olan şey!
Ben iyisimi bu akşam dvdye söyle eğlenceli bir chick flick koyayım da neşem yerine gelsin:)

14 yorum:

mert dedi ki...

mazohizm diyoruz buna:)) seni adrenalin bagımlısı seni

Selena dedi ki...

ne adrenalini yaa! kac gundur rahat uyku uyuyamadim resmen:(((

mert dedi ki...

e hala ne seyrediyosun o filmleri pekii mazo değilsen:)

Selena dedi ki...

ne bileyim filmlerin psikopat oldugunu! ben gayet masum duygularla izledim ikisini de!

mert dedi ki...

hahahaha sana reset işlemi lazım.

Selena dedi ki...

valla yaa! beynimden son 2 filmi siliverse ozellikle:)

mert dedi ki...

kafanı soguk suda beklet, sonra sıcak suya sok. tekrar tekrar yap bunu. birde elektrikli yöntem var ama tavsiye etmem. seni seviyorum henüz kaybolma ortalıktan.

Selena dedi ki...

allah razi olsun!!:))))

mert dedi ki...

cok iyi biriyimdir. iyi kalpli iyi niyetli kısaca şahaser bişiy işte

Selena dedi ki...

Saheser bey,
allah seni basimizdan eksik etmesin:P iyiliginden bize de bulassin:)

Anonymous dedi ki...

Bana bak iyi niyetli iyi kalpli şaheser seni uyardım bi daha uyarıyorum selena benimdir. Onu elimden bu kibar istanbullu ayaklarıyla alamazsınn.
Gelicem oraya zaten...

SUP

mert dedi ki...

başka istanbul yok lan!!1 tane var aha o da burda!!
bu arada selena bu alarm kaca cıktı totalde merak ettim bende mi yaptırsam. gerci ne calacaklar benim burdan:Pp

Selena dedi ki...

:))) benim evde külçeler var, ben onları koruyorum!
benimkisi kurulum 100$, aylık 50$. ama evin pencere / kapı sayısına göre degisiyor bu fiyat. pronetin sayfasina gir, orda takribi biseyler diyor zaten. taktircaksan da haber ver tavsiye edeyim, bana bir faydan olsun:DDD

mert dedi ki...

hahahaha külceler? ev nerde. hangi sokak???