Sayfalar

10 Kasım 2008 Pazartesi

Up and running

Yazmaya bile takatim kalmamış:P
Sonuç olarak taşındım. Son derece yoğun ve yorucu bir haftasonuydu. Cuma öğleden sonra otobüse binip ankara'ya yollandım. Akşam eve vardıktan sonra da toplanmaya devam ettim. Ne kadar strese girdiysem artık gece boyunca yatakta dönüp durdum, saat başı gözümü açtım ve uyuduğum sürelerde de taşınma rüyaları gördüm. Saat 7 olmadan ayaklandım, adamlar geldi. Tiplerinden pek de usta olmadıkları belli oluyordu. Önce aşağıdaki paketlileri taşıdılar sonra eve çıktık. Yatak odasını sökmeleri bir asır aldı. Neyse yavaş da olsa nihayetinde tüm eşyalar yüklendiğinde saat 15.30 olmuştu. Sonra klasik Ankara koşturmacam başladı. Bu arada bir de ameliyat olan kuzenimi ziyaret bile ettim. Akşam da bir arkadaşın doğumgünü yemeğinde uyuklamakla meşguldüm.
Gece 00:30 otobüsüyle İstanbul'a dönüp de 5.30 da bomboş eve girince yapacak bişey olmadığından 7:30'a kadar dolapları kağıt kapladım. sonra 8 gibi eşyalar taşınmaya başladı. Bir yandan eşyalar taşınıyor bir yandan ben açıyorum. Sonra ablamlar yardıma koştu. Bu arada karşı apartman kıllık çıkardığından eşyaları önce bahçeye boşalttık sonra yavaş yavaş eve taşıdık. Yerleşme ve kurulum aşamasında adamlar gene kanırttı, sonra da zaten kavga ederek ayrıldık. Bir daha pahalı ama iyi bir nakliye firması ile taşınmaya karar verdim. hıyar adamlar, hepimizin sinirini bozdular.
Neyse çoğunu kendi açtığımız kutuları da akşam 10'a kadar boşalttıp bir kısmını yerleştirdik bir kısmını resmen dolaplara tıktık. Sonra ben pes ettim.
Bugün de ocağımın dönüşümü yapıldı. Artık o da çalışıyor. Ev oldukça yaşanır hale geldi. TV işini de halledersem (kablo mu, digitürk mü?) geriye pek bişey kalmayacak:)

29 yorum:

mert dedi ki...

hayırlı ugurlu olsun yeni evin, yeni yaşamın selena

Selena dedi ki...

teşekkürlerden bir demet. umudumuz bu yönde.
yalnız yardıma bekledim gelmedin yani. hanii verdiğin sözleer:ppP
zoru görünce vınn:)

Anonymous dedi ki...

sen yine kon kelebek kon konulu bir laf işitirsin yakında :)

SUY

mert dedi ki...

hahahaha evet mert süper bir kişiliktir ama süperman gücleri yönünden fakir. üstelik bir tayt bodysi nebileyim taşınan kelebek tesbit edecek kızıl ötesi ışını bile yok. son zamanlarda pembe şeker kelebek oldun zaten sürekli gözlerin doluyor beni de aglatacaksın ankara kelebeği:)

Anonymous dedi ki...

Mert Bey,

tamam bu lafları ben söylüyorum da sizin üste çıkarak laf kalabalığı etmenizi kınıyorum. Bİr ankara kelebeği, üstelik yardıma ihtiyacı olan bir kelebek. Bu konuşmalarla yardım etmediğiniz gerçeğini değiştiremezsiniz. Güneş balçıkla sıvanmazzzzzzzzz..

SUP

mert dedi ki...

bana bak suy, cok avukatlar gördüm zaten yoktular:)) cok genc olmalısın sen cünkü gencliğin verdiği bir fütursuzluk, bir ferah fezalık nebileyim söz söyleme de bir bolluk içindesin:))ha tabii bir de ankarada olmak seni fütursuz kılıyor:)) konuş konuş bakalım konuş

Selena dedi ki...

noluyo ya, 2 dakka kayboldum coşmuş ortalık:)
Mert senin için 10 kaplan gücünde dediydiler ama yalanmış demek. sen de bizim gibi ölümlüsün yani bu dünyada. ayrıyetten blogumda bangır bangır taşınıyorum entryleri var ammaaa anlayana:DDD Neyse demek ki mertle program yapılmayacaktan sonra merte güvenip taşınılmayacak da:) onu da ekiyo!

Anonymous dedi ki...

tabii konuşurum ben gerekli yardımı yaptım bi kere... yapmayanlar üste çıkmasınlar efem..

SUP the babbler

Selena dedi ki...

mucka:)

mert dedi ki...

naaptttttttttttınnnnnnnnn??????

Selena dedi ki...

naapmisim yaa?

Anonymous dedi ki...

ben mi? bi kere İstanbul'daki işi kabul etmesi için itekledim durdum. Ayrıca, ev bulması konusunda başından beri sürekli taciz telefonları açtım, hep bi moral bi destek bi motivasyon. Eşya toplamaya da yardım ettim azıcık. Sonra derdini dinledim. (Selena bunları senin gözüne değil, Mert Beyin gözüne sokuyorum. sana canım feda)

oysa sennnnnn...sizzzz... sanal alemden...

ayyy yoruldum. Selena benimdir benim :) bi tek Özge'yle paylaşırım :)

SUP

mert dedi ki...

yeni gördüm bu yazıyı.şimdi cevap veriyorum. istanbuldaki işi kabul etmesi icin itekledin? dur bir tahminde bulunayım, hmm demek selenanın işinde makamında gözün vardı? kesin o senin müdürün falandı değil mi? sonra eve cıkması için taciz ettin! e bu cok normal tabi istanbula gelip gidiceksin ama otel de kalacak değilsin elbet. masraflı olur:) belkide vicdan yaptın kız sürünüyor benin yüzümden onun bunun yanında diye.evet evet senden de bu beklenirdi. avukat değil misin:(( yazık olmuş selenanın kariyerine cok yazık. bak şimdi cok fena oldum:(

Selena dedi ki...

oyyy, dallas'a dönmüş burası!!! kim hangi gizli emelin peşinde... zavallı kurban selena olaylardan habersiz hırsızlarla boğuşuyor... tırınırımmm
hepsi bu akşam canlı canlıda:)

mert dedi ki...

dostunu düşmanını bil artık sende

Selena dedi ki...

SUP'dan düşman olmaz kiii... çok tatlıdır o:) ilk göz ağrım o benim:) bi de öbürküsü var ama SUP'un yeri ayrı:)

mert dedi ki...

onun nicki de angle değil mi. ikisi bir arada sup-angle oluyordur:Pp

Selena dedi ki...

bööööggghhh!!!!
komadan çıkınca tepki vericem:)))

mert dedi ki...

hahahahaha önemli olan tepki almaktı. sup un asabı da bozulur okuyunca. 1 taş 2 kuş

Selena dedi ki...

:))))))))))))) hain! sen içten çürüyon diye bizi de içten çökertmeye çalışıyorsun di mi? istanbulun sana yaptığını sen de bize yapıyossuuunnn...

mert dedi ki...

hahaha en azından sinir sisteminiz cöksün ki uyum saglayın. ben olmasam uyum sağlaman cok uzun sürer:Pp

Selena dedi ki...

allah razı olsun, sen de olmasan:)))

Anonymous dedi ki...

Mert Bey,

Yazınızı esefle okudum yalnız suğ-angle esprisine karnımı tuta tuta güldüm süper olmuş :)

Tokat gibi cevap 1: Ben itekledim amma o da o aralar beni itekliyor, birlikte istanbula gidelim SG'li olalım, bir ev tutalım konulu gazlar veriyordu. Siz tabii bizim sevgi dolu kon kelebek ilişkimizi bilmediğinizden bööle mesnetsiz, bööle vurdumduymaz, bööle çamur atayım izi kalsın türü konuşmalar yapabilirsiniz.

Tokat gibi cevap 2: ne yazıcamı unuttum dur bi yukarı bakayım... Hah... Bİzim ES'de müdürlüğe öyle kolay yükselinmiyor ben kıytırık bir suy'dum o gittiğinde önce SUP olmam ardından 8 yıl çalışmış olmam gerekiyordu. Üstelik burada müdürlerin maaşı düşer ki ne yapayım müdür olup diyesi gelir insanın. Müdürüm bilir...

Tokat gibi cevap 3: Ben bi kere o istanbula geldiğinde çoktan sürülmüştüm:)

Çok eğleniyoruz diye beni odadan kovaladılardı :)

Hala sizin cevaplarınızı duyamadım. Selena hala açılacak paketler yok mu?? bi el atacak arkideş bulmuş olabilirim :)

Şu iki blogu linklesek de bu tokat gibi cevaplar hemencik okunsa :):):)

SUP the Loyal :):):)

mert dedi ki...

hahahaha SUP cidden gercek bir AVUKAT olarak anında ve gecerli mazeretlerle dolu cevaplar vermişsin. tekrar tekrar okudum ne yazık ki Sayın Hakim hitabetini göremedim, havaya giricektim az kalsın. bak senden umutluyum, bırak o işi ve boşanma avukatı ol.fakat beni mesnetsiz olmakla itham etmenize biraz kalbim kırılmadı değil. demek selena ile birbirinize gaz verdiniz ve selena o gazla kendisini istanbulda buldu. ne diyelim hayırlısı olsun sana da kısmet olsun. paketler falan demişsin yakında ben de taşınıyorum diye burda ilan ettim ama beni de kimse tınlamadı. bakıyorum herkes kendi havasında tey teey teyy. üstelik taşınacak 3 oda bir salon eşya var ortada. lütfen iğneyi kendinize de batırın. avukat olsanızda bu bir vicdanınız olmasına engel değildir değil mi efendim?..

Selena dedi ki...

şşş, uslu durun tepişmeyin bakiim, üzmeyin beni:))))

Mert, taşınma ihtimalim var demiştin ama kesin bişey demediydin. Bak ben son 2 haftada 1 ev 1 ofis taşıdım, süper tecrübe yaptım. anında 10 kaplan gücümle yetişirim imdadına:) just tell me when and where:)

mert dedi ki...

haber vericem. calışma koşullar agır. yevmiye yok, öglen lahmacun ayran, akşamüstü cay:))

mert dedi ki...

haber vericem. calışma koşullar agır. yevmiye yok, öglen lahmacun ayran, akşamüstü cay:))

Selena dedi ki...

sen de pek ucuza kaçtın hocam ya neyse... buna da şükür:)

Anonymous dedi ki...

allahım Selena adam katilim deyo sen ne deyosun yaa? Kalabalık bir yere getirsin yapılacak işleri. Bağpdat caddesinde toplayın paketleri. Bak aman diyim.

Sup