Sayfalar

30 Kasım 2008 Pazar

Sünnet Gölü

Lise sınıfım bu aralar gaza gelmiş durumda, görüşme sıklığımız arttı. hele en son öyle bir gaza geldik ki yıllardır sözünü edip de gerçekleştiremediğimiz şeyi yaptık ve haftasonunda Ankara - İstanbul arasında Sünnet Gölü denen bir yerde buluştuk. Göl hakkında çoğumuzun bir fikri yok, bir kişi en son 6 yıl önce gitmiş. Olsun dedik, değişiklik işte. Ankaradan kalabalık ekip geliyor ama İstanbul tayfası elene elene 3 kişi kaldık. Ben son dakikada Aylin'i de kandırdım 4 kişi olduk. Bizi güya Kemal götürcek ama cuma günü kendine ulaşabilene aşkolsun. Ben de iş başa düştü diyerek hazırlık yaptım ama allahtan gece 1 gibi gidiyoruz teyidini aldım kendisinden.
Cts sabah 10 olan buluşma saati 10:30'u bile geçti. Kemal akşamdan kalmış hala kayık bakıyor!!! Ben kullanayım dedim ama vermedi! Özlem ve ben tekel bayii formatında çıkmışız yola. Aylin ise kendini zor yetiştirdi.
Yol 3 saat kadar sürdü. Önce otoban sonra kıvrıla kıvrıla gittik. Bütün o dönemeçler benim birara midemi bulandırdı ama heba olmadan tamamladım yolu. Bu arada eğer Kemal olmasaydı ben kesin kaybolurdum! Allahtan o yıllar önce bi uğramış da hayal meyal hatırlıyor yolu. İşin komiği yolu sorduğumuz bir adam öyle bir göl olmadığını iddia edip bizi sülüklü göle yollamaya kalktı:) Neyse sonunda sağ salim ulaştık göle.

Bizden yarım saat sonra Ankara tayfası da nevalelerle damladı. Jet gibi odalara yerleşip tüm soğuğa rağmen mangal sevdasına tutuştuk. Ben hazırlıklı olduğum için soğuk umurumda değil ama birçok sazan ince gelmiş, dondu resmen. Hanımlar ve çocukları otelin içine alıp mangala odaklandık. Ancak mangal istediğimiz tepkiyi vermemekte ısrarlıydı. Biz de onların yanmasını beklerken ısınmak için başka yollara başvurduk:)

Tam umudumuzu kesmek üzereyken otelin diğer misafir grubu imdadımıza yetişip hazır tutuşmuş ve köz olmuş mangallarını bizimle paylaştı. Nasıl sevinçle pişirmeye koyulduk bilemezsiniz:)

Yemekler yendikten sonra soğuk biraz daha hissedilir olmaya başlayınca biz de artık içeri kaçtık. Bu arada onca zaman geçmiş gibi görünmesine rağmen zamanın son dereve yavaş geçmesi hepimizi pek şaşırttı. Kahve çay muhabbet derken ittire kaktıra saati 7 yaptık. 7'de de akşam yemeği var, yemekte ise canlı müzik. Yemekte de demlenince ister istemez biz de müziğe ayak uydurduk. E artık geç olmuştur dediğimizde saat daha 9 olmamıştı!!!!

Bi gayret muhabbeti gece yarısına kadar uzattık ama artık ondan sonra hepimiz gidip odalarımıza yığıldık. Sabaha kadar nasıl uyudum bilmiyorum.
Sabah kahvaltının ardından hep birlikte yürüyüşe çıktık ama ortalık çok çamur olduğu için çok uzatmadan dönüp geri dönüş için toparlandık.

Yol dönüşte daha kolay geldi. Aynı dönemeçler beni yine salladı ama bu sefer öne geçip paçayı kurtardım. İstanbula geldiğimizde hava süperdi. İlk planım eve gelir gelmez kendimi banyoya atıp is vs kokularından kurtulmak iken havayı görünce Aylin'le birbirimizi doldurup soluğu caddede aldık. Yine yavaşlatılmış olarak geçen 2 saatten sonra eve döndüm.
Bir daha tekrarlanır mı bilmiyorum ama süper keyifli bir haftasonuydu:))))

18 yorum:

mert dedi ki...

afiyet olsun:)) hala ızgara kokuyor musun yoksa:)))

Selena dedi ki...

hayir tabiki!!! eve girer girmez kendimi dusa kiyafetleri makinaya attim!

mert dedi ki...

aslında kebap kokusu süper bir kokudur:))

Selena dedi ki...

ya evet! hele mangal isi ile karisip 2 gun de uzerinde bekleyince tadindan yenmiyor:)))

mert dedi ki...

rakı kokusu olmalı birde yanında misssssssss

dilayra dedi ki...

bende bir arkadaşımla birlikte keşfe gitmiştim birkaç yıl önce sünnet gölüne. trek yapmış, tırmanmış ve çok eğlenmiştik. manzarasının bir sürü fotosu var bende. ne yazık ki yemek kısmı için abant'a dönmüştük. sizin mangal muhabbeti hoş olmuş..

ve söylemeden geçemeyeceğim selena'cım, harika görünüyorsun.. vallahi bak:)

sevgiler,

mert dedi ki...

bence de süper görünüyor. gerci historyi alt üst etmedim ama gördüğüm kadarıyla selena hep güzel

Anonymous dedi ki...

hişişşttttt sarkaçlık yok

SUP

mert dedi ki...

gördüğümüzü söyledik sayın avukat:))

Selena dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar, teveccühünüz:)
bu gazla şimdi ben rejime daha bir şevkle devam ederim:)))

mert dedi ki...

rejimle ne ilgisi var ?

Anonymous dedi ki...

evet rejimle ilgisi yok. bu direk prensip meselesi :):):)

SUP

mert dedi ki...

amannnn ne rejim ne prensip varsa yoksa fener:Pp

Selena dedi ki...

ne diyosunuz yaaa! gene 2 dakka kayboldum karistirmissiniz ortaligi!
diyorum ki rejime devam eder de biraz daha zayiflarsam guzelligim daha cok ortaya cikar:pPP

mert dedi ki...

güzelsin diyoruz abartma diyoruz

Anonymous dedi ki...

ben de abartma diyoruz... Ama muhatabı farklı diyoruz... Selena bizim diyoruz...açıl biraz diyoruz...
aaaaaa
NOT: Selena devam diyoruz :)

SUP

mert dedi ki...

bu ne ya bu mesajı okuyup anlayan oldu mu acaba. tdk ya başvurdum error verdi.

Selena dedi ki...

:))))))