Sayfalar

2 Mayıs 2009 Cumartesi

bu ne biçim hava yaaa!!!

Perşembe akşamı lise dönemdekileri bize çağırdım. Amaç coupling izlemek. Ancak hepitopu 7 kişiydik, kendimizi alkol ve aburcubura verdikten sonra oturup izlemeye başladık. Kahkahaların bini bi para. Arada mola verip muhabbet, ardından yine dizi. aslında sabaha kadar maraton yapacaktık ama erken pesedildi. 2 gibi millet gidince ben de ortalığı toparlayıp yattım.
Hande'yle cumayı pinek günü ilan ettiğimizden öğlene kadar uyuduk. Sonra sallanarak kahvaltı yapıp 2 sularında yürüyüşe çıktık. Meğer o saat çok hatalı bir saatmiş. Yarım saat sonra beynimiz pişince akşamüzeri tekrar çıkmak üzere eve döndük. film izledik felan derken saat 6 oldu. Tam hazırlandık çıkıcaz, bir baktım dışarda yağmur var!!! aaa felan diye kaldık pencere kenarında. sonra biraz yavaşladı yağmur, hadi dindi diyerekten yağmurlukları alıp düştük yola. İndik deniz kenarına, yağmur hafif hızlandı ama hala çok güzel ve huzur verici görünüyor, boşver yaa devam dedik. Ancak 10 dakika kadar sonra yağmur harbi ıslatan moda dönmüştü. Bizim de eşofmanlar suya batma formatına geçmeye başladı. Apartmanların vs arasından kendimizi caddeye atıp güç bela bir dolmuş bulduk. Caddeye inip bir cafe'ye attık kendimizi. 8'e kadar kahve içip muhabbet ettikten sonra ben dans dersime, Hande eve yöneldik.
Dans dersinden sonra Erdem'le bir parti daha kahve içip eve döndüm. Yediğim onca aburcubur ve kahve sonucunda bütün gece yatakta debelenip durdum:( yine de şu ekstra 1 gün tatil süper iyi geldi ne diyim.
Bugün akşam bölümün kuruluşunun ve EM'in 40. yıldönümü yemeği var. TürkiyEM:) Türkiye'nin bilimum bölgesinden 261 ODTU EM mezunu toplanıyoruz. Her dönemden mezunlar biraraya gelicek. Çok heyecanlı bir organizasyon olacak. Yemek sonrasında 2 tane son sınıf öğrencisi çıtırEM misafirim olucak akşam. Çok komik ama resmen heyecanlandım:)))

2 yorum:

papilo dedi ki...

Keske bizim de boyle ablalarimiz olsaydi, kutlama yemeklerinden sonra evini acan... cok duygulandim..cokk!

Selena dedi ki...

sen de gel, sana da evimi acayim:)))