Sayfalar

5 Mayıs 2009 Salı

This blog is on hold due to intrusion of private life

Disturbing Developments

I realized that someone from France is following my blog. I know who he is and why he is doing that. He is my friend’s boyfriend. I know he is trying to find clues about her life here. This is very annoying. This is also an intrusion to my privacy. I will not tolerate it. Solve your confidence issues somewhere else. I will not mention her again ever in my logs.

or with google's most probably stupid translation:

Je me suis rendu compte que quelqu'un de la France est la suite de mon blog. Je sais qui il est et pourquoi il fait cela. Il est l'ami de mon ami. Je sais qu'il essaie de trouver des indices sur sa vie ici. Ceci est très ennuyeux. Cette intrusion est à ma vie privée. Je ne vais pas le tolérer. résoudre vos problèmes de confiance à un autre endroit. Je ne vais pas parler de son nouveau jamais dans mes journaux.

0 yorum: