Sayfalar

18 Mayıs 2009 Pazartesi

Keyif Modu

Süper bir haftasonu geçirdim. Uzun zamandır koşturmacası olmadan relax geçen ilk haftasonumdu diyebilirim. Ama aynı zamanda haftalardır ötelediğim 1-2 işi de hallettim, süper oldu.
Cuma akşamı dans kursunda hoca bayağı bir silkeledi bizi. Hava da sıcak olunca çıkışta kendimizi Gloria'ya zor attık.
Cts evde temizlik vardı. Bir yandan ortalık toparlanırken bir yandan da işlerimi hallettim. Önce gidip alışveriş yaptım. Sonra resmen 1.5 aydır salladığım/üşendiğim arabanın tekerlerini yükleme ve değiştirme olayını gerçekleştirdim (biten ilk iş). Onun hemen arasına da kuaför vs işlerini sıkıştırdım. Saat 5 sularında Özlem geldi. Hemen Hande ile ikisini işe koştum. Onların da el birliği ile kazaklarımı kaldırdım (biten 2. iş).
Bu arada Bozkurt ise daha önceden gelmiş ve Yakari ile turluyordu. Bunlar bana gelecekken Bozkurt'un süper navigasyonu sayesinde (herken karmen mi?) kendilerini köprüde ve hatta galatada buldukları için rotayı karaköye çevirdiler. Biz de Özlem'le atlayıp karaköyde onlara katıldık.
12 gibi restoranı boşaltıp rotayı bana çevirdik. Muhabbete bir süre evde devam ettikten sonra herkes dağıldı ama tabi evde kalanlarla geyik devam edince yatmamız 3'u geçti.
Saat 7:15 sularında tam uykumun en güzel anında sokakta bir kedinin böğürtüsü ile uyandım. Rezil kedi nasıl bağırıyor. Hadi mart geçti ama nedir bu yani, sanki biri biyerini koparıyor. 10 dakka felan bağırıp uykumu baltaladı adi.
Neyse Pazar brunch günü. Güya 10:30 da evden çıkıcaz ana teker ancak 11^de döndü. Önce gidip 3. özlemi evden alıp yola koyulduk. istikamet ODTU'nun Ulustaki arazisi. Tarife göre Akmerkez'e yakın. Biz de Akmerkez'i bulduk ama gerisi muallak. Taksinin tekine sorayım dedim, şoför koltuğunda çember sakallı bir öküz oturuyor. Adam ısrarla nerde olduğunu söylemiyor. Neyse debelenip debelenip bulduk sonunda. Ortam beklediğimizden salaş olmakla birlikte manzara ve ortam süper olduğunda mest bir şekilde oturduk. E muhabbet de zaten şüphe götürmez. Yalnız Bora'nın motorla geleceğini unutan ben elbiseyle gittiğim için bu denemeden gene mahrum kaldım ya neyse:(((
Bozkurt'u Ankaraya dönmek üzere yola çıkardıktan sonra biz de kızlar olarak Yakariye gittik. Akşama kadar geyik muhabbet felan yaptık kesmedi eve dönmeden caddede yürüyüp kahve içtik. Saat 10 gibi eve döndükten sonra da Özlemle oturup twillight izledik. Saat gene oldu mu 2!!!
Uykum vaaaarrrr....

0 yorum: