Sayfalar

27 Mayıs 2009 Çarşamba

Dolmuş krizi

Dün akşam (akşam dedimse aslında nerdeyse geceyarısı) Kadıköy'den dönmek için dolmuş durağına yürüyordum. Yolda bir dolmuşa el ettim, meğer Taksim'miş, vazgeçtim. Amcam da yolcu almış olmak için herhal Bostancı'ya çevirdi rotayı. Neyse ben oturdum paramı verdim. Önümüzde manyak bir asker yolculama grubu, durup trafiği kapatıyor eşekler. Neyse, yolu açtılar, biz biraz ilerlerdik, şoför amca otobüs durağına yaklaşıp "Bostancı" dedi. 1-2 kişi niyetlendi ama sahilden gideceğimizi duyunca vazgeçtiler. Sonra amcam tamam ziverbey olsun dedi. Ben de Kızıltoprakda ineceğimden herhal beni bırakıp dönecek diye düşünüyorum. Sonra baktım amcam stadın ordan gayet sola döndü, ziverbeye doğru gidiyor. heey, ben kızıltoprakda inecektim felan dedim. Adam Bostancı'ya gidiyoz işte diyor. İyi de ben Kızıltoprak da incem, dursana kardeşim, adam devam ediyor. Sen nasıl rotayı değiştirirsin diye ben çığlık modundayım bu arada. Adam bu arada yola devam ediyor. Dursana ineyim bari diyorum tınlamıyor. Şurdan dolmuşa binersin diyor. Ordan bindiğim dolmuş beni geri Kadıköy'e götürür. En sonunda "manyak mısın dursana!!!" diye bağırınca durdu indirdi beni hıyar. Nasıl sinirliyim ama anlatamam. Şikayet edicem seni diye çığırarak metrobüs durağına doğru indim dolmuştan. Eve yürüycem ama kaldırım yok. Yolun kenarından vızır vızır arabaların arasından gecenin 12sinde yürüyorum. Bir yandan sinirden ağlıyorum da, allahtan konuşacak birilerini buldum o saatte de sakinledim biraz. Sonra belediyeyi arayıp şikayet de ettim adamı. İçime biraz su serpildi...
Aslında bu kadar sinirlenecek ne var diyorum ama bazen neye ne kadar sinirleneceğimi ben bile kestiremiyorum.
Bu arada dün akşam melekler ve şeytanlara gittim. Öğrenmiş olmak için de Kadıköydeki bir sinemaya gittim... Gitmeden kontrol etmezsen filmi orjinal değil böyle dublajlı izlersin:((( Kabus gibiydi:(

0 yorum: