Sayfalar

20 Mayıs 2009 Çarşamba

Güne başlarken

bahar mı çarptı nedir, sabah yine sürünerek kalktım yataktan. Aynı modda giyinip çıktım evden. Karşıdan karşıya geçerken ışığa yetişemeyip ortada kaldım. Benimle beraber aynı yerde 3-4 tane turuncu t-shirtlu yabancı genç vardı. Malum bugün UEFA şampiyonluk maçı var, muhtemelen ona gelmişler. Ben onlara bakarken "abi ne keyif, maç için kalkıp gelmişler, ne heyecan ve maceradır" vs diye düşünürken baktım çocuklardan biri baktığımı farkedip gülümseyerek göz kırptı. Ben de gülümseyip başımla selam verdim. Gülümseyerek yoluma devam ettim, mutlu oldum...
Güne yabancı birinden bile olsa bir gülümsemeyle başlamak güzel...
Keşke insanlar hep gülümsese, hiç asık suratlı olmasa... birbirine pozitif enerji aktarsa... kendime de bunu hatırlatıyorum. özellikle otobüste dolmuşta insanların aksi yüzlerini görünce kendime daha olumlu bir ifade yüklemeye çalışıyorum.. ki gülümsemeler surattan surata yayılsın... insanlar birazcık daha olumlu baksın hayata...

2 yorum:

Selim Karakaya dedi ki...

pıtırcık:)

Selena dedi ki...

dalga gecmeyelim!!!