Sayfalar

6 Mayıs 2009 Çarşamba

Loser'lıkta son nokta

Bugün hıdırellez imiş. Ya da bugün hıdırellez. Ama dün gece dileklerini bir kağıda yazıp gül dibine gömme veya gül ağacına bağlama gecesiydi. Ben de loserlık konusunda tavan yapıp aynen öyle yaptım. Akşam geceyarısı olmadan küçük bir kağıda yazdım ve çizdim dileklerimi, indim bahçeye. Allahtan uzağa gitmeme gerek kalmadı, bahçede varmış güller. Ancak bizim bahçeyi gündüz gibi aydınlatıyorlar. Spot ışıkları altında hırsız gibi, nasıl gömüp kaçacağımı bilemedim. Yukarı çıktıktan sonra bahçeden başka sesler de geldi. baktım birileri daha inip bişeyler bağlayıp tüymüş:)))

2 yorum:

papilo dedi ki...

Besiktas'in sampiyonlugunu mu diledin? sagol, sana minnettariz...

Selena dedi ki...

beşiktaş benim duamla bile şampiyon olamaz. hahahah:)))